  • 1. Data: 2012-12-15 11:12:47
    Temat: Note i wersja androida.
    Od: "FanTomas" <k...@g...com>

    jaka jest najnowsza wersja androida dla samsunga note?
    chodzi o note pierwszej generacji.
    pozdro

  • 2. Data: 2012-12-17 09:48:45
    Temat: Re: Note i wersja androida.
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "FanTomas" <k...@g...com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > jaka jest najnowsza wersja androida dla samsunga note?
    > chodzi o note pierwszej generacji.

    4.0.4. 4.1.2 jest w drodze (bedzie mial pare features z Note 2).

    X.

  • 3. Data: 2012-12-17 18:20:15
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Mariusz Wozniak pisze:
    > Użytkownik "FanTomas" <k...@g...com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > 4.0.4. 4.1.2 jest w drodze (bedzie mial pare features z Note 2).
    >
    > X.

    A nie macie wrażenia, że po paru miesiącach użytkowania, telefon
    zwalnia? Zdarza się, że myśli zanim coś wykona.
    Aplikacji nie przybyło, danych też nie... hmm... się przyzwyczaiłem?

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. 2.3.6