  • 11. Data: 2013-12-14 13:38:37
    Temat: Re: Nokia Lumia 720/625 - jest blokada transferu danych?
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2013-12-14 11:28, Irokez pisze:

    > To dla mamy. Nie chcę tego dawać, bo działanie tego maleństwa jest
    > trochę irytujące, a pisanie SMS na takiej malutkiej klawiaturce to
    > dobije :)
    >

    > --
    > Irokez

    Pewnie nigdy nie miałeś Monte w ręku. Ja nie miałem do czynienia z
    lepszym telefonem do pisania SMSów. "Maleństwo" które ma 3 calowy ekran?
    Jedyne do czego nie polecałbym tego telefonu, to czytanie tekstów, bo
    faktycznie jest to ekstremalnie niewygodne, ale do przeglądania netu w
    doinstalowanej Operze już jak najbardziej się nadaje. Także nie polecam
    do nawigacji gps, bo w Google Maps potrafi i 10 minut łapać fixa. Po
    doinstalowaniu np. WeTravel jest już znacznie lepiej z nawigacja GPS,
    ale mimo wszystko nie jest to jakość smartfonowa. A poza tym telefonik
    na medal. Czysty wyraźny głos, bateria trzyma długo, no i waga - nie ma
    nawet 100gram.