    From: "Tequila" <n...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Nokia E72 jak wyłączyć tryb oszczędzania energii ??
    Date: Tue, 1 Jun 2010 18:15:55 +0200

    Od jakiegoś czasu nie mogę zmienić czasu podświetlenia ekranu ani poziomu
    podświetlenia bo wywala mi komunikat
    "nie można zmienić ustawienia. włączono tryb oszczędzania energii"
    Na ekranie podstawowym wyświetlacza na ikonie baterii jest w środku mała
    litera "c'.

    Próbowałem wyłączyć tryb oszczędzania metodą: Menu-> panel sterowania ->
    Ustawienia -> Ogólne -> Personalizacja - >Tematy -> Oszcz. energii - > brak

    ale to nic nie daje...

    Oprogramowanie najnowsze dostępne v31.023