  • 1. Data: 2010-01-29 08:23:12
    Temat: Nokia E51 zmiana wersji oprogramowania i problem z XelneX Lite
    Od: "Piotr" <m...@N...kr.home.pl>

    Witam
    Po ostatniej zmianie oprogramowania w E51 na 400.34.011 jest problem z
    uruchomieniem Xelnex Lite. Program oczywiście zakupiony na stronie autora.
    Przy próbie uruchomienia jest czarny ekran z napisem "Protected by: DRM
    Common Solution", czyli prawidłowo, ale program nie kończy uruchamiania,
    tylko wraca z powrotem do folderu z instalacjami. Mam podejrzenie, że to
    nowa wersja softu telefonu to spowodowała.

    Zakupiłem też Nokie E71, czy ktoś może polecić program do nagrywania bez
    BEEP, bo skoro jest problem z E51 to jakoś nie mam zaufania do Xelnex Lite

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2010-01-30 15:59:17
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr" <m...@N...kr.home.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > BEEP, bo skoro jest problem z E51 to jakoś nie mam zaufania do Xelnex Lite

    Na mojej Nokii E52 i E72 bardzo dobrze sprawuje się Total Recall v.4.1.
    Oczywiście jest bez beep po drugiej stronie.

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 3. Data: 2010-02-01 12:45:01
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Na mojej Nokii E52 i E72 bardzo dobrze sprawuje się Total Recall v.4.1.
    > Oczywiście jest bez beep po drugiej stronie.

    jaki firmware posiadasz w E52?

    Z Twojej strony rozumię ze masz beep, ale sprawdzałeś z drugiej strony nie
    ma?

    sprawdziłem i na Total Recall v4..1 jest beep bez względu na ustawienia