  • 21. Data: 2012-03-12 13:23:55
    Temat: Re: Nokia BPS-2 po 7 latach używania
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości
    begin Chris

    >Ale po co dyskutujesz z trollami produkującymi się pod hasłem "nie
    >stać
    >mnie i dorabiam ideologię"? To naprawdę bezcelowe zajęcie, oni
    >potrafią
    >do upadłego udowadniać, że wszystko, czego sami nie mają, jest nikomu
    >niepotrzebne.

    Ale z drugiej strony - masz jakis wybor ?

    Telefony nie pecety, zeby sie dalo dobrac poszczegolne czesci systemu
    wedle potrzeb (w pecetach tez juz zreszta niezbyt).

    Oferta jest jaka jest, i ch* wie czy wynika z upodoban klientow, czy z
    tego jak sobie jakies trolle wyobrazaja nowoczesny telefon. Tylko ze
    oni sa projektantami tych telefonow :-)

    Chcialbym telefon z bateria wytrzymujaca ponad 3 dni, z otwartym
    systemem, z GPS, z programem do nawigacji i turystyki, z mp3, duza
    pamiecia, a foto, wifi, internet jest dla mnie drugorzedne - dobrze
    zeby bylo, ale uzywac bede raz na kwartal.
    A co moge kupic ? Internet jest swietny, facebook i twitter wliczony
    w cene.

    J.

  • 22. Data: 2012-03-18 23:29:43
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Mon, 12 Mar 2012 03:00:45 +0100, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>
    naskrobał przy słoiku:

    > Widocznie w ajfonie telefonowanie, poczta, internety i fejsbuki po
    prostu
    > działają bez instalowania miliona dodatkowch aplikacji. Nie to co w
    > androidzie.

    przynajmniej uzytkownicy androida maja wybor.
    Nie to co na WP7.
    ;)

    --
    AL

  • 23. Data: 2012-03-19 10:35:58
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> wrote:
    > Dnia Mon, 12 Mar 2012 03:00:45 +0100, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>
    > naskrobał przy słoiku:

    > przynajmniej uzytkownicy androida maja wybor.

    Między dżumą a cholerą?

  • 24. Data: 2012-03-19 11:55:57
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Skrypëk nabazgrał(a):

    > Widocznie w ajfonie telefonowanie, poczta, internety i fejsbuki po prostu
    > działają bez instalowania miliona dodatkowch aplikacji. Nie to co w
    > androidzie.

    Nic nie instalowałem a wszystko działa jak należy ... dziwny jest ten świat

  • 25. Data: 2012-03-19 11:58:34
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Chris <s...@s...net> wrote:
    > Skrypëk nabazgrał(a):

    > Nic nie instalowałem a wszystko działa jak należy...

    Smartfony nie są dla ciebie!

  • 26. Data: 2012-03-19 12:17:44
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Skrypëk nabazgrał(a):

    > Smartfony nie są dla ciebie!

    A bez metafor ??

    Samochody też nie są bo nie muszę robić tuningu, dokładać spojlerów i innego
    gówna ?? jesteś śmieszny ale tak jak każdy troll .. :)

  • 27. Data: 2012-03-19 15:41:54
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Chris <s...@s...net> wrote:

    > A bez metafor?
    >
    > Samochody też nie są bo nie muszę robić tuningu, dokładać spojlerów i
    > innego gówna??

    Wg androidziarzy dokładnie tak.

  • 28. Data: 2012-03-20 09:40:09
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Skrypëk nabazgrał(a):

    > Wg androidziarzy dokładnie tak.

    Mam obecnie 3 telefony - SE K750i, Nokię N95 i HTC Desire HD i nic nie muszę
    zmieniać żeby to działało poprawnie.

  • 29. Data: 2012-03-20 13:30:33
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Chris <s...@s...net> wrote:
    > Skrypëk nabazgrał(a):

    > Mam obecnie 3 telefony - SE K750i, Nokię N95 i HTC Desire HD i nic
    > nie muszę zmieniać żeby to działało poprawnie.

    To znaczy że jesteś przygłupim ziomalem który nie ogarnia i nie zasługuje na
    smartfona. Wg androidziarskiej religii obowiązującej na tej grupie.

  • 30. Data: 2012-03-20 13:37:10
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Skrypëk nabazgrał(a):

    > To znaczy że jesteś przygłupim ziomalem który nie ogarnia i nie
    > zasługuje na smartfona. Wg androidziarskiej religii obowiązującej na
    > tej grupie.

    Aż żal czytać jakie ty musisz mieć kompleksy ... rodzice cie nie kochali ..
    bili jak byłeś dzieckiem czy może wykożystywali cię seksualnie ?? polecam
    dobrego lekarza jest szansa że zaleci ci lepsze lekarstwa bo te co teraz
    bierzesz są za słabe .. :)