    From: Janusz Pawłowski <u...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Nokia 6500slide - nie łapie żadnej sieci
    Date: Fri, 23 Jan 2009 14:43:27 +0100

    Może chronologicznie :
    1. Kilka nieudanych prób zciągnięcia simlock'a przez wpisanie kodu -
    - chyba zaowocowało zablokowaniem się telefonu na taką możliwość
    w przyszłości - chyba więcej niż 5 prób było /piszę "chyba" bo
    to nie ja działałem/.

    2. Kupno montaż karty SmartPhone - dało na kilka dni możliwość
    rozmawiania z karty prowidera innnego niż to definiuje
    simlock telefonu, po czym telefon ponownie przestał działać
    blokując się na sieć tego pożądanego providera.

    3. Kupno drugiej /innej/ karty typu SmartPhone - dało efect też kilku
    dni możliwości używania telefonu pod siecią "pożądanego" provier'a,
    po czym telefon zablokował się "na amen" - t.j. nie odbiera teraz
    sygnału z żadnej sieci - z sieci "simlockowego" provider'a rownież.

    W chwili obecnej zciągnąłem schenat : Universal Simlock Box Cable
    Shematics - umieściłem go pod adresem :
    http://universis.republika.pl/Universal_Simlock_Box_
    Cable_Shematics.gif

    "Box" ten potrafię wykonać, ale muszę mieć jakiś symptom że pomoże to
    coś w sprawie - bo jak na razie to nie wiem jak użyć tego "Box'a" i
    do czego on w ogóle służy ?.

    Na koniec : Czy można jakoś "podnieść" ten telefon, i jeśli jest
    możliwość to jak to zrobić ?.