  • 11. Data: 2009-06-13 17:29:00
    Temat: Re: Nokia 6288 i E65....
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h10jr4$5tl$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "J.S" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > żaden z wyliczonych przez ciebie braków w tym telefonie nie występuje ...
    > napisałem brak umiejętnosci obsługi

    Owszem, występują szystkie wymienine....

    Niestety, nie występują żadne z wymienionych....

    > A zauwazyłeś hasełko symbian ? wiesz co to jest ?

    > dla tego że to telefon z systemem operacyjnym który pozwala na
    > uruchamianie setek różnych aplikacji w tym takich, ktore pozwola na
    > dopasowanie go do twoich potrzeb, ty najwyraxniej nie potrzebujesz takiego
    > telefonu i tyle.

    > Każda z wymaganych funkcji jest do uruchomienia a że tobie to nie
    > odpowiada to trudno, weź inny wyposazony w odpowiedni sposób - ten jest
    > zbyt trudny !!!

    Żeby uruchomić aplikację to należy wcześniej ją zainstalować a takie funkcje
    jak wymieniłem powinny być w sofcie firmowym zawarte....

    Wiesz... jeśli użytkuje samochód z np. klimatyzacją i abs-em to spodziewam
    się że kupując nowszy i droższy te rzeczy będą ... oczywiście że można
    doinstalować to wyposażenie ale nie o to chodzi....

    > mógłbyś się zdziwić ...
    Mógłbym.....

  • 12. Data: 2009-06-13 17:54:07
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 13-06-2009 o 19:29:00 J.S <r...@g...pl> napisał(a):

    > ?eby uruchomiae aplikacje to nale?y wcze?niej j? zainstalowaae a takie
    > funkcje
    > jak wymieni?em powinny byae w sofcie firmowym zawarte....

    Ale Symbian z E65 posiada budzik a automatyczne blokowania klawiatury po
    zamknięciu klapki też uważam że to tak podstawowa rzecz że mimo że byłoby
    setki programików do tego i każdy inny to auto blokada powinna być. Babola
    zrobili i już że tego nie ma.

    --
    Pzdr, Piotr M

  • 13. Data: 2009-06-13 19:00:16
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

> [...]
    > setki programików do tego i każdy inny to auto blokada powinna być. Babola

    Być może mam inną wersję softu bo budzika jako takiego nie mam, jest alarm
    który o zadanej godzinie alarmuje ale żeby to zrobił również w następnym
    dniu trzeba go ponownie ustawić... no to jakby jest budzik ale tak nie do
    końca :)

  • 14. Data: 2009-06-13 19:16:50
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 13-06-2009 o 21:00:16 J.S <r...@g...pl> napisał(a):

    > Byae mo?e mam inn? wersje softu bo budzika jako takiego nie mam, jest
    > alarm
    > który o zadanej godzinie alarmuje ale ?eby to zrobi? równie? w nastepnym
    > dniu trzeba go ponownie ustawiae... no to jakby jest budzik ale tak nie do
    > konca :)

    I ten budziko/alarm miałem na mysli, chcesz berdziej rozbudowany trza
    poprzebierać, wybrać jaki Ci pasuje i wgrać i tu jest piekna sprawa że w
    ogóle masz taką możliwość.
    Jak Ci się nie chce to możesz jeszce ustawić sobie jakieś cykliczne
    budzikowanie w terminarzu.

    --
    Pzdr, Piotr M