  • Data: 2002-10-17 06:06:10
    Temat: Noestrada- problem
    Od: "seboll" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szystkich

    Mam problem z Neo+.Do tej pory używaliśmy w firmie zwykłej Neo,ale TPSA
    przyszła i wymieniła sprzęt na inny - podobno lepszy i szybszy.Miało byc
    dobrze ,ale problemy zaczeły się gdy próbowaliśmy zalogować się 1-wszy raz.
    Zainstalowaliśmy oprogramowanie z dołączonej płyty, komp się zrestartował i
    kuku. Pojawiła się aplikacja o połączeniu i odmierzany był czas tego
    połączenia , ale za chwilę pojawjała się strona mówiąca o tym że nie można
    nawiązać połączenia.W związku z czym nie mogłem się zalogować i uzyskać
    stałego połączenia.
    Pracuję na WIN 98.Jeśli spotkaliście się z podobnym problemem , albo możecie
    jakoś pomóc skonfigurowac to badziewie odpiszcie.
    Z góry dzięki -Seboll