  • 1. Data: 2012-06-28 23:38:57
    Temat: No to Blackberry do piachu
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    http://www.engadget.com/2012/06/28/rim-announces-q1-
    2013-earnings-5-000-job-cuts-bb10-not-due-unt/

    "BB10 not due until Q1 2013" - firma traci pół miliarda na kwartał (i
    przyśpiesza), a jedyny produkt, który mógł ją uratować jest w powijakach.
    Kolejny rozdział w historii komórek się kończy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 2. Data: 2012-06-29 12:41:24
    Temat: Re: No to Blackberry do piachu
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 28.06.2012 23:38, Waldek Godel wrote:

> [...]
    > przyśpiesza), a jedyny produkt, który mógł ją uratować jest w powijakach.
    > Kolejny rozdział w historii komórek się kończy.

    spoko, zawsze moga zostac trollem patentowym
    Marx

  • 3. Data: 2012-06-29 13:43:56
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 29 Jun 2012 12:41:24 +0200, Marx napisał(a):

    > spoko, zawsze moga zostac trollem patentowym

    Będzie ciężko - chcą sprzedać dział komórek, resztę obciąć i zyć z softu.
    Pytanie - kto im kupi fabrykę badziewnego sprzętu wciąż będącego w
    okolicach 2007 roku bez patentów? Nikt.. Jak ktoś się rzuci, to tylko na
    patenty.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

  • 4. Data: 2012-06-29 20:12:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Waldek Godel wrote:
> [...]
    > przyśpiesza), a jedyny produkt, który mógł ją uratować jest w
    > powijakach. Kolejny rozdział w historii komórek się kończy.

    bardzo smutne...

    jak widacz czasy funkcjonalności odchodzą do lamusa...

    teraz ma być kolorowo i duze literki dla ślepych.

    No i najważniejsze jest wystawienei fotki na fejsie...

  • 5. Data: 2012-06-29 20:40:42
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 29 Jun 2012 20:12:41 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > bardzo smutne...
    >
    > jak widacz czasy funkcjonalności odchodzą do lamusa...

    ee.. ale to my chyba o róznych firmach rozmawiamy.
    Bo BB z funkcjonalności to miał jedną. Bardzo dobrze zrobioną, ale jedną.
    No.. może dwie, albo trzy. Ale w zasadzie jedną. Przez wiele lat byli w tym
    najlepsi na świecie, ale to skończyło się jakieś.. 5-6 lat temu, a oni
    nawet palcem nie kiwnęli. No dobra, kiwnęli małym palcem w bucie
    wypuszczając BESX oprócz bezsensownie drogiego BES. I tyle.
    To było za mało na ro 2007, a co dopiero na rok 2012.

    Szkoda tego, to fakt, ale oni sobie bardzo solidnie zapracowali na tą
    klęskę, nawet solidniej niż Nokia.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 6. Data: 2012-06-29 21:54:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Waldek Godel wrote:

> [...]
    > To było za mało na ro 2007, a co dopiero na rok 2012.
    >
    > Szkoda tego, to fakt, ale oni sobie bardzo solidnie zapracowali na tą

    widać jestem jakiś dziwny ale dla mnie BB Bold jest super funkcjonalnym
    sprzętem.

    nokia E7 nawet mu do pięt nie dorasta, ale ja widać czego innego oczekuje od
    telefonu. :)

    w sumie to jeszcze jeden kamyczek z E7 jak chciało sie wybrać numer ze
    strony internetowej to trzeba było sobie wziąść ołówek karteczkę papieru i
    zapisać :)

  • 7. Data: 2012-06-29 22:38:32
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 29 Jun 2012 21:54:53 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > w sumie to jeszcze jeden kamyczek z E7 jak chciało sie wybrać numer ze
    > strony internetowej to trzeba było sobie wziąść ołówek karteczkę papieru i
    > zapisać :)

    No tak, to jest rzeczywiście masakryczny problem, w tym momencie wszyscy
    użytkownicy E7 wyrzucają telefon do kosza. Bosz..
    A BB umie już ZADZWONIĆ (dzwonienie, taka funkcja TELEFONÓW) przez Skype
    albo SIP?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 8. Data: 2012-06-29 22:41:03
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał:

    > w sumie to jeszcze jeden kamyczek z E7 jak chciało sie wybrać numer ze strony
    > internetowej to trzeba było sobie wziąść ołówek karteczkę papieru i zapisać :)

    I nie wpadłeś na pomysł, żeby zainstalować Operę Mini, tapnąć na numerze i
    zadzwonić? Poważnie?

  • 9. Data: 2012-06-29 22:46:51
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org>

    >..
    > A BB umie już ZADZWONIĆ (dzwonienie, taka funkcja TELEFONÓW) przez Skype

    Do Microsoftu ? Ciężko powiedzieć

  • 10. Data: 2012-06-30 16:11:35
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek Dyjor

    > nokia E7 nawet mu do pięt nie dorasta, ale ja widać czego innego
    > oczekuje od telefonu. :)

    Ty po prostu nie umiesz korzystać z kalendarza.