  • 1. Data: 2014-09-08 16:04:08
    Temat: Nju mobile
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Tak oglądam ofertę nju i mam zapytowywanie.
    Rozmowy i smsy no limits i te 10GB netu na jednej karcie mieć można?

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 2. Data: 2014-09-08 16:21:34
    Temat: Re: Nju mobile
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 08 Sep 2014 16:04:08 +0200, ALEX Alpha MR <k...@s...us>
    wrote:

    >Tak oglądam ofertę nju i mam zapytowywanie.
    >Rozmowy i smsy no limits i te 10GB netu na jednej karcie mieć można?

    Oczywiście że tak, tylko wtedy więcej to kosztuje.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-09-08 16:52:26
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-09-08 16:21, dizel pisze:

    > Oczywiście że tak

    THX

    > tylko wtedy więcej to kosztuje.

    To oczywista oczywistość :-)

    Jeszcze jedno pytanie: sim i umowa w salonie, czy tylko online?

  • 4. Data: 2014-09-08 17:00:49
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 08 Sep 2014 16:52:26 +0200, ALEX Alpha MR <k...@s...us>
    wrote:

    >THX

    >To oczywista oczywistość :-)
    >
    >Jeszcze jedno pytanie: sim i umowa w salonie, czy tylko online?

    Wszystko online, zamawiasz przez stronę, ale w miarę to szybko idzie
    zależnie tylko od tego czy przenosisz numer z abo/karta czy bierzesz
    nowy. Przyjeżdża kurier z papierami i kartą sim, chyba że przejście z
    Orange to bez karty. W salonach Orange nie ma obsługi, coś za coś
    niestety.
    Jedyny minus nju to obsługa klienta właśnie, połączenie z bokiem nju
    5zł kosztuje ale można z innej komórki dzwonić i taniej wyjdzie, no i
    na zapytania do boku mailowe czeka się minimum tydzień do dwóch
    tygodni, ale da się przeżyć w sumie. Za te pieniądze nic lepszego się
    nie znajdzie.
    Już 2 numery przeniosłem do nju i są już od nowego roku i na razie
    wszystko jest ok, lada moment przeniosę trzeci bo umowa się kończy.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-09-08 18:29:28
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 08.09.2014 16:21, dizel pisze:

    > Oczywiście że tak, tylko wtedy więcej to kosztuje.
    >
    > Pozdrawiam

    czy możecie podać szczegóły tej oferty albo jak i za ile powłączać pakiety?

    ToMasz

  • 6. Data: 2014-09-08 20:06:16
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 08 Sep 2014 18:29:28 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:

    >czy możecie podać szczegóły tej oferty albo jak i za ile powłączać pakiety?

    Rozumiem że wiesz że piszemy cały czas o ofercie na abonament czyli
    nju buzz?
    Przy zamówieniu masz tam opcję do zaznaczenia czy chesz 10gb, limit na
    net przy 10gb kosztuje 29 zł, mechanizm naliczania pewnie zostaje ten
    sam, za net do 10gb nie zapłacisz więcej niż 29zł.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2014-09-08 21:12:54
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 08.09.2014 20:06, dizel pisze:
    > nju buzz
    chciałbym to porównać do redbula gdzie za 29 jest
    freeRozmowy+2giga+Youtube. Niema sms
    W niu to samo ale z 10giga za 29?

    ToMasz

  • 8. Data: 2014-09-09 00:53:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" lukv3m$t5a$...@d...me

    > chciałbym to porównać do redbula gdzie za 29 jest freeRozmowy+2giga+Youtube. Niema
    sms
    > W niu to samo ale z 10giga za 29?

    Daj link do oferty.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-09-09 00:58:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" 0...@4...com

    > na zapytania do boku mailowe czeka się minimum tydzień do dwóch

    Ja czekam mniej.

    > tygodni, ale da się przeżyć w sumie. Za
    > te pieniądze nic lepszego się nie znajdzie.

    > Już 2 numery przeniosłem do nju i są już od nowego roku i na razie
    > wszystko jest ok, lada moment przeniosę trzeci bo umowa się kończy.

    Ja przeniosłem matce. Gdy chcę do niej zadzwonić -- dzwonię,
    ona kasuje i oddzwania do mnie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2014-09-09 02:28:38
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 08 Sep 2014 21:12:54 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:

    >chciałbym to porównać do redbula gdzie za 29 jest
    >freeRozmowy+2giga+Youtube. Niema sms
    >W niu to samo ale z 10giga za 29?

    Źle rozumujesz. W nju za rozmowy zapłacisz 29zł (chyba że nie dzwonisz
    na stacjonarne to 19zł), a te dodatkowe 10 gb kosztuje dodatkowo 29zł.
    Czyli za sam internet nie zapłacisz więcej niż 29zł.
    Czyli 29zł na rozmowy i 29zł za 10 gb co daje w sumie 58zł.
    Standardowa opcja też jest dostępna czyli za 19zł masz 3 gb.
    Za rozmowy 29zł i za internet 19zł. Co daje w sumie 48zł
    W redbull masz za 29zł rozmowy i w tym darmowe 2gb jeśli ta promocja
    jeszcze obowiązuje.