    From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Nissan Micra ... żona się uparła
    Date: Tue, 18 Jan 2011 12:54:54 +0100

    Witaj Grupo

    kiedyś już szukałem auta z Waszą pomocą, wtedy chodziło o Fiata Stilo.
    Jako że ciśnienia wtedy nie było (ZTM w Wawie nieźle na pożądanej trasie
    radzi) a kobieta zmienną jest to obecnie moja małżonka (bo to dla niem
    ma być to auto) zdecydowała się na Nissana Micrę. Dostaliśmy wstępną
    propozycję (jeszcze auta nie widziałem) na wersję 5d z 2006 roku z
    silnikiem 1.6 110KM. Poguglałem trochę i wygląda na to że ten model był
    dość dobrze wyposażony (klima, elektryka, ABS i ESP) jak na Micry i
    oprócz dość dużego spalania (ludzie piszą od 8 do 10l, ale za to zrywne)
    i niewielkiego bagażnika więcej uwag nie znalazłem. Auto ma być typowym
    mieszczuchem i podmieszczuchem (codziennie przez 5 dni w tygodni około
    40-50 km Warszawa-Pruszków-Warszawa). Żywot więc głównie w korkach,
    chociaż rano wyjazd z Warszawy a wieczorem powrót więc trochę odwrotnie
    niż ogólny trend. Na dalsze wycieczki mamy drugie auto.
    Na alledrogo pełno jest Mikr ale z silnikami 1.2. Silniki 1.6 to podobno
    limitowana wersja, ale może znajdzie się tu ktoś kto to użytkuje i
    mógłby się podzielić uwagami. Mi osobiście zależy żeby nie zaglądać do
    tego częściej niż raz na miesiąc i nie musieć się martwić że stanie
    gdzieś po drodze z małżonką w środku.
    Aha, wstępnie to miałoby kosztować około 17k. Czekam na Wasze uwagi i
    opinie.

    --
    pozdrawiam
    MZ