  • 1. Data: 2012-01-15 15:19:16
    Temat: "Nieznane urządzenie" w płycie Asus M2A-VM
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Płyta M2A-VM, XP. Pomimo usiłowń odkrycia o co chodzi, wciąż mam w
    managerze "nieznane urządzenie". Przekopałem BIOS i powyłączałem co tylko
    mi się wydawało niepotrzebne, przeczytałem manual, przeglądałem stronę
    Asusa co by tam jeszcze mi brakowało i kicha, nic nie umiem znaleźć :)
    Zainastalowane stery chipsetu, audio i eternetu. W slotach płyty nie ma
    żadnej karty, płyta działa na grafie on-board. Ma ktoś jakiś pomysł
    jakiemu urządzeniu brakuje sterów?
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2012-01-15 15:22:27
    Temat: Re: "Nieznane urządzenie" w płycie Asus M2A-VM
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.01.2012 16:19, Jacek Maciejewski pisze:
> [...]
    > Zainastalowane stery chipsetu, audio i eternetu. W slotach płyty nie ma
    > żadnej karty, płyta działa na grafie on-board. Ma ktoś jakiś pomysł

    Może zasilaczowi? ;->

  • 3. Data: 2012-01-15 15:25:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 15 Jan 2012 16:22:27 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Może zasilaczowi? ;->

    Jesli uważasz że NTG, to nie dowcipkuj tylko powiedz wprost. Ja tak nie
    uważam, sprawa się bardziej wiąże z konstrukcją płyty aniżeli z OS-em.
    EOT

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2012-01-15 15:30:17
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 15/01/2012 15:19, Jacek Maciejewski wrote:
> [...]
    > Zainastalowane stery chipsetu, audio i eternetu. W slotach płyty nie ma
    > żadnej karty, płyta działa na grafie on-board. Ma ktoś jakiś pomysł

    Nie pieszesz jakie masz :>
    Strzelam: ATK0110 (ACPI?) Próbowałeś wyłączyć w BIOSie?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 5. Data: 2012-01-15 16:01:48
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek Maciejewski napisa?(a):

    > Jesli uważasz że NTG, to nie dowcipkuj tylko powiedz wprost. Ja tak nie
    > uważam, sprawa się bardziej wiąże z konstrukcją płyty aniżeli z OS-em.

    To źle uważasz ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 6. Data: 2012-01-15 16:15:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 15 Jan 2012 15:30:17 +0000, DooMiniK napisał(a):

    > Nie pieszesz jakie masz :>
    > Strzelam: ATK0110 (ACPI?) Próbowałeś wyłączyć w BIOSie?

    Miałeś rację, dziekuję za podpowiedź :) Zmyliło mnie to że w BIOS pole
    "ACPI support" było wyszarzone i nieaktywne.
    --
    Jacek

  • 7. Data: 2012-01-15 16:29:52
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 15/01/2012 16:15, Jacek Maciejewski wrote:

    > Miałeś rację, dziekuję za podpowiedź :) Zmyliło mnie to że w BIOS pole
    > "ACPI support" było wyszarzone i nieaktywne.

    :>

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 8. Data: 2012-01-15 21:09:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.01.2012 16:25, Jacek Maciejewski pisze:

    > Jesli uważasz że NTG, to nie dowcipkuj tylko powiedz wprost. Ja tak nie

    Bo? Masz uczulenie na humor, czy po prostu jest dla ciebie zbyt trudny?

    > uważam, sprawa się bardziej wiąże z konstrukcją płyty aniżeli z OS-em.

    Jesteś uprzejmy być w błędzie. (ciekaw jestem, kto rozpozna cytat ;) )