    From: anacron <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Nietypowy policjant
    Date: Sat, 28 Jul 2012 00:29:07 +0200

    Wieczorkiem zatrzymał mnie patrol. Nie żadna drogówka, po prostu taka
    rutynowa kontrola, czy przypadkiem sobie auto nie kradnę, albo co, czy
    nie piłem (pewnie bardziej to,bo jest piątek wieczór). Po raz pierwszy w
    życiu policjant podziękował mi za to, że się zatrzymałem. Dosłownie
    usłyszałem, "Dziękuję za poświęcony mi czas i życzę miłego wieczoru".
    Szczęka mi opadła, nigdy żaden policjant nie podziękował mi za to, że
    raczyłem poświęcić swój czas... Generalnie mam wrażenie,że nawet mandat
    od tego jegomościa przyjmowałbym z uśmiechem na twarzy. Jego ton głosu,
    sposób mówienia, niesamowita uprzejmość... Gdy zadzwonił do mnie znajomy
    policjant powiedział, że mogę spokojnie dokończyć rozmowę (zanim
    dmuchnę) bo przecież oni mają czas, im się nie spieszy. Szczerze jestem
    w szoku.

    --
    anacron