-
11. Data: 2010-08-16 14:56:29
Temat: Re: Nietypowe pytanie
Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
W dniu 2010-08-16 14:49, Jakub Witkowski pisze:
> Jeśli tak, to jeszcze inny pomysł: podłożyć pomiędzy metal a plastik podkładkę,
> w charakterze nowej "bieżni". Możliwie sztywną, cienką, nieprzewodzącą,
Tylko nie wiem (nie widać dokładnie) czy ten plastikowy odcinek bieżni
jest wystający tak, aby powierzchnia ślizgowa była fabrycznie równa
na blasze i plastiku? Jeśli tak, to pomysł z podkładką upada, szczotki
pewnie nie będą chciały gładko wskakiwać na blachę.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
-
12. Data: 2010-08-16 18:36:46
Temat: Re: Nietypowe pytanie
Od: Tata <k...@k...net.pl>
> a) kupić używany mechanizm na szrocie...
Pytani mechanicy samochodowi twierdzą, że problemy z tylną wycieraczką
to typowa przypadłość starszych samochodów VAG. Po kilkutygodniowych
poszukiwaniach posiadany mechanizm kupiłem na szrocie, cena 80 zł. Od
początku nie działał, w tulejce była zapieczona ośka wycieraczki -
zapieczona ośka z 2010-08-04. W środku nitowanej obudowy, metalowe
mechanizmy też były zardzewiałe + opisywane upalenie plastyku. Nie
sądzę, żeby szrotowa wycieraczka mogła być długowieczna i tylko pełne
czyszczenie oraz smarowanie, może zapewnić jej odmłodzenie.
Z pozdrowieniami
MJ