  • 31. Data: 2011-10-01 14:36:06
    Temat: Re: Niemcy nie potrafia jezdzic
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Oct 2011 10:32:06 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Dokładnie o tym pisałem, od granicy do Budziszyna (Bautzen) nie było nic.

    Ale wydaje mi sie ze kilka lat wczesniej, gdzies 1990, to i za Bautzen nie
    bylo nic. Hm, a moze mi sie tak tylko wydawalo.

    Ale jak widac w tym innym forum - autostrada niby byla, ale jakos nie do
    jazdy.

    J.

  • 32. Data: 2011-10-01 15:09:35
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Cavallino wrote:

    > Dokładnie o tym pisałem, od granicy do Budziszyna (Bautzen) nie było
    > nic.

    Ja znajduję też jakieś stare mapy i na nich też brak
    autostrady od Budziszyna do Goerlitz, czyli z moja pamięcią coś nie tak.
    Chyba powinienem zacząć brać jakieś tabletki :-)

    Pewnie niedługo pozapominamy, że po naszej stronie
    też trzeba było dojeżdżać zwykłą drogą.

  • 33. Data: 2011-10-01 20:00:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości news:

    > Ja znajduję też jakieś stare mapy i na nich też brak
    > autostrady od Budziszyna do Goerlitz, czyli z moja pamięcią coś nie tak.
    > Chyba powinienem zacząć brać jakieś tabletki :-)

    Tak to już jest.

    > Pewnie niedługo pozapominamy, że po naszej stronie
    > też trzeba było dojeżdżać zwykłą drogą.

    Ja chyba nie zapomnę, bo A4 na tym odcinku będzie bez sensu z mojego punktu
    widzenia, gdy dociągną A2 do granicy.

  • 34. Data: 2011-10-01 20:42:40
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Cavallino wrote:

    > Ja chyba nie zapomnę, bo A4 na tym odcinku będzie bez sensu z mojego
    > punktu widzenia, gdy dociągną A2 do granicy.

    A to się jeszcze okaże :-)
    Kiedyś z Wrocławia na Hannover/Kolonię jeździłem przez Kostrzyn,
    bo było szybciej niż przez Zgorzelec czy Olszynę,
    więc poczekaj, bo może Twój punkt widzenia się zmieni :-)

  • 35. Data: 2011-10-01 20:51:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A to się jeszcze okaże :-)
    > Kiedyś z Wrocławia na Hannover/Kolonię jeździłem przez Kostrzyn,
    > bo było szybciej niż przez Zgorzelec czy Olszynę,
    > więc poczekaj, bo może Twój punkt widzenia się zmieni :-)

    Znaczy sugerujesz że z Poznania dojazd do Jędrzychowic będzie krótszy niż do
    Świecka?

  • 36. Data: 2011-10-01 20:59:07
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Cavallino wrote:

    > Znaczy sugerujesz że z Poznania dojazd do Jędrzychowic będzie krótszy
    > niż do Świecka?

    Może na A2 będą stale protestować, remontować
    albo pobierać jakieś kosmiczne opłaty i efektywniej wyjdzie Ci
    jechać trochę dłuższą trasą. Niekoniecznie aż przez Jędrzychowice.

  • 37. Data: 2011-10-01 22:07:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Może na A2 będą stale protestować, remontować
    > albo pobierać jakieś kosmiczne opłaty i efektywniej wyjdzie Ci
    > jechać trochę dłuższą trasą. Niekoniecznie aż przez Jędrzychowice.

    BTW: A4 na tym odcinku do kiedy będzie darmowa?

  • 38. Data: 2011-10-02 17:31:57
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Cavallino wrote:

    > BTW: A4 na tym odcinku do kiedy będzie darmowa?

    Jakoś mnie to nie interesuje. Miało być od lipca;
    ostatnio jechałem z końcem sierpnia i jakoś nie widać, żeby się coś
    miało zmienić w tym roku - przynajmniej do 3,5t

  • 39. Data: 2011-10-03 14:08:56
    Od: Mirek <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    On pią, 30 wrz 2011 21:26:32 in article
    J.F. wrote:
> [...]
    5098924

    > Czyli co - byla, ale wycofana z eksploatacji ?
    >
    > Mam mape datowana 93/94, juz jest namalowana normalnie, tzn odcinek
    > Drezno-Bautzen. Dalej kawalek biala kreska, a jeszcze dalej juz nic.

    Wycofana z eksploatacji była ta biała kreska - stały tam wg w/w forum
    magazyny rezerwy pastwowej NRD ;)

  • 40. Data: 2011-10-03 16:53:20
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-09-30 11:09, J.F pisze:
    > Tzn co ? Sprzedaja doskonale niemieckie wedliny czy jak ? :-)

    Doskonałe niemieckie wędliny, doskonałe niemieckie słodycze, i
    niemieckie piwo oczywiście też napewno doskonałe.