  • 91. Data: 2012-11-10 21:35:23
    Temat: Re: Niedźwiedzia przysługa - czyli niechętnie zatrzymuję się by puścić pieszych ...
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-11-10 19:47, anacron pisze:
    > Chciałbyś kilka kolejnych przykładów tej precyzyjności przepisów?
    Jemu w talerz będą srać, a i tak odda na nich głos za "precyzyjny"
    przepis który jednego zapuszkuje na długie lata, a drugiego uniewinni.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 92. Data: 2012-11-10 21:47:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 10 Nov 2012 16:44:05 +0100, J.F. napisał(a):

    > dluzszego czasu wloka, do przejscia daleko, sytuacja niewyrazna, i nie ma
    > sie co dziwic ze ten z lewej ich wyprzedza, a widok zasloniety.

    Nie ma widoku - nie ma jazdy. To chyba podstawowa zasada?

    --
    ___________ (R)

  • 93. Data: 2012-11-10 21:47:33
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Nie ma widoku - nie ma jazdy. To chyba podstawowa zasada?

    Zapytali starego ślepego konia ... :)

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 94. Data: 2012-11-10 21:47:44
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "t?"

    > Raczej, że nie umiesz czytać. Usterka objawiła się w momencie tego
    > właśnie ostrego hamowania, wymuszonego przez debila pieszego. Podczas
    > normalnej jazdy nie było nic czuć, nie świeciła się też kontrolka ABS
    > (zaświeciła się dopiero później), na przeglądzie też nic nie wyszło.

    Przegląd jest najważniejszy

    :-)))

  • 95. Data: 2012-11-10 21:50:17
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "spider" <s...@w...pl>

    > Niestety piesi mają wpojone, że na przejściu to oni mają pierwszeństwo,
    > skutki tego są takie że idą jak barany na rzeź nie patrząc co się wokół
    > dzieje, z kapturem na głowie, słuchawkach na uszach.

    Hit ostatnich lat to komórka

  • 96. Data: 2012-11-10 21:50:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 10 Nov 2012 21:35:23 +0100, Krzysztof 45

    > a i tak odda na nich głos

    Ty naprawdę masz coś z głową...
    Idź się leczyć, bo polityka mózg ci przeżarła na wylot.

    --
    Pozdor Myjk

  • 97. Data: 2012-11-10 21:54:23
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl>

    > Ale to jest tylko "życiowa" a nie "prawna" głupota. Tak jak zostawianie
    > nieprzypiętego roweru pod sklepem, czy noszenie w komunikacji miejskiej
    > portfela w tylnej kieszeni spodni.

    Czy ja wiem ... to przejaw wolności obywatelskiej. Zależy jaki sklep i jaka
    komunikacja.

    > To, że dziewczyna będzie świecić dupą w podejrzanym klubie świadczy o jej
    > głupocie i jest spora szansa, że jak ją ktoś zgwałci to będzie to z tego
    > powodu. Nie zmienia to faktu, że gwałciciel powinien za to skończyć w
    > pierdlu na długie lata, bo nie miał prawa jej dotknąć.

    Bo to święta krowa jest :-)

  • 98. Data: 2012-11-10 21:56:25
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > Tylko dlatego, że społeczeństwo im na to pozwala.
    > Ktoś przecież kupuje i czytuje ten bełkot.

    Na tym polega wolność prasy, że publikuje rażąco głupie artykuły by ludzie
    je czytali i komentowali (na niusach np)

  • 99. Data: 2012-11-10 22:03:07
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ot, pech, niezachowanie ostroznosci w sensie takim ze trzeba zwracac uwage
    > na tych co nie wiadomo czemu zwalniaja, i drugie niezachowanie ostroznosci
    > - bo trzeba sie bylo patrzec czy samochody nie jada, jak sie przez jezdnie
    > przechodzi :-)
    > Zastanow sie ile razy sam tak pojechales.
    >
    > Nauczka na przyszlosc - unikac wyprzedzania na przejsciach, patrzec na
    > boki
    > i zwalniac jak inni zwalniaja. No i dzieci uczyc jak sie przez jezdnie
    > przechodzi, bo w tej sytuacji to nawet i zwolnienie moglo nie pomoc.

    No i klakson naprawić by nadawał się do pouczania :-)

  • 100. Data: 2012-11-10 22:22:44
    Od: tÎż

    John Kołalsky wrote:

    > Przegląd jest najważniejszy