  • Data: 2009-07-16 08:28:55
    Temat: Niechciana reklama - zaproszenia na prezentacje - co zrobić?
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak uniknąć irytujących telefonów z zaproszeniami na różne prezentacje?
    1. oddzwaniałem do firm i prosiłem o zaniechanie przetwarzania danych
    2. wysyłałem maile z żądaniem zaprzestania przetwarzania danych
    3. takie samo żądanie wysłane faxem
    4. przyjmowanie zaproszeń i nie korzystania z nich
    5. prosiłem w czasie rozmowy o zaznaczenie w systemie że nie jestem
    zainteresowany takimi ofertami.

    Ale przestało to działać.

    Ostatnio zastosowałem nową metodę - oddzwoniłem do firmy (do każdego działu)
    i zaproponowałem im spotkanie na ich prezentacji :-)
    Oczywiście poinformowałem dlaczego tak zrobiłem.
    Trochę się poirytowali :-) i obiecali zaniechać przetwarzania danych i
    dzwonienia.
    Jest to irytujące ponieważ przeszkadza mi to w pracy.

    Macie jakieś inne metody?

    Pozdrrr... Reksio