  • 91. Data: 2013-09-27 09:40:47
    Temat: Re: Nie wolno zmuszać do denuncjowania rodziny [OT]
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2013-09-26 19:35, John Kołalsky pisze:

    > Anarchia nie ma z tym nic wspólnego bo to brak władzy tylko.

    sjp.pwn.pl
    anarchia
    1. <<stan chaosu i nieporządku powstały wskutek braku lub bezsilności
    ośrodków władzy>>
    2. <<postulowany przez anarchistów ustrój polityczno-społeczny>>
    3. <<naruszanie norm lub ignorowanie prawa i władzy>>

    Do mojej wypowiedzi pasuje zarówno pkt 1 jak i 3

    Pozdrawiam

  • 92. Data: 2013-09-27 10:34:38
    Temat: Re: Nie wolno zmuszać do denuncjowania rodziny
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Friday, September 27, 2013, 9:28:00 AM, you wrote:

    > może napraw sobie czytnik bo napisałem jeszcze kilka zdań.

    Utonęły w nadmiarze cytatów. Teraz też wrotki nie wyciąłeś.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 93. Data: 2013-09-27 11:02:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 27 Sep 2013 10:34:38 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

    > Utonęły w nadmiarze cytatów. Teraz też wrotki nie wyciąłeś.

    nadmiar to generuje kogutek. Ja zostawiłem te do których się odnoszę

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 94. Data: 2013-09-27 11:17:41
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-09-27 07:13, J.F. pisze:
    > Dnia Wed, 25 Sep 2013 17:05:36 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)

    > Ok, pracujesz w sobote, bylo latwo.

    LOL, nie, nie pracowałem, choć mogło się tak zdarzyć, że bym
    wykonywał jakieś prace związane z zarabianiem pieniędzy. W końcu
    nie wszyscy tylko na etatach pracują :P

    > A o 16:35 gdzie jechales ? Prosto do domu, czy moze zawadziles o jakis
    > sklep :-)

    Pytałeś o 11 maja o godzinę 12:35.

    > A w niedziele nie ruszacie sie z domu, czy 12 maja masz rozpisane ?

    Wyczerpałeś już limit pytań, a ja odpowiem że to moja prywatna sprawa.
    No i jeszcze napiszę, że niczego nie zapisuję ponad to, co się samo
    dokumentuje z różnych przyczyn.

    > Odpowiedziec musisz. Co najwyzej odpowiedz bedzie ze
    > a) nikomu nie powierzyles,
    > b) nie przyznajesz sie.

    Powyżej masz odpowiedzi na obydwa pytania.

    > A nastepnie otrzymasz wyrok nakazowy :-)

    Trudno, odwołam się i wygram bez trudu.

    > Sprzed 4 miesiecy ? Gratuluje pamieci :-)

    Mandaty od dawna tak długo nie maszerują do ludzi.

    > Ale nie kazdy ma 3 auta w rodzinie. Wielu zadowala sie jednym.

    No i co z tego? Powyższe nie oznacza że wszyscy nim jeżdżą
    o tej samej godzinie itd. Ba, w ogóle nie oznacza że porusza się
    tym ktokolwiek więcej niż osobnik sztuk raz.

    > A teraz to ty zabierasz argumenty sobie :-)

    W żadnym wypadku.

    > Wymien kiedy "twoim" aut ktos inny pojechal przez ostatnie pol roku
    > :-)

    Jak napisałem wcześniej - wyczerpałeś już limit pytań w zakresie
    kto, kiedy i gdzie użytkował samochody u mnie w 'domu'.
    Inna sprawa że wiele faktów można spokojnie odtworzyć jak trzeba
    poszukać, tylko trzeba chcieć. Tak właśnie odtworzyłem datę o którą
    pytałeś.

    Skąd - gdzie to wyczytałeś?

  • 95. Data: 2013-09-27 18:11:05
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl>

> [...]
    > 3. <<naruszanie norm lub ignorowanie prawa i władzy>>
    >
    > Do mojej wypowiedzi pasuje zarówno pkt 1 jak i 3

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Anarchia

    "Anarchia (stgr. ??????? - "bez władcy") - ... "

    Ale ok, przyjmuję że chodzi o bardziej potoczne rozumienie

  • 96. Data: 2013-09-27 23:37:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 27 Sep 2013 07:13:58 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ok, pracujesz w sobote, bylo latwo.
    > A o 16:35 gdzie jechales ? Prosto do domu, czy moze zawadziles o jakis
    > sklep :-)
    >
    > A w niedziele nie ruszacie sie z domu, czy 12 maja masz rozpisane ?

    Pytanie jest tu inne.
    Dlaczego właściciel pojazdu, który nawet doskonale pamięta że to np. on
    prowadził, pamięta jak mu fotoradar mignął i wie nawet z jaką prędkością
    jechał.

    Ale po co miałby ułatwiać komukowlwiek ukaranie go?

    Ja rozumiem że Artur pewnie nie jest hipokrytą, i w razie kiedy zdarzyłoby
    mu się jakieś wykroczenie, to nawet niepytany przez władzę grzecznie jedzie
    na najbliższy komisariat się przyznać i przedstawić policjantowi dowody
    przeciwko sobie :)

  • 97. Data: 2013-09-28 11:52:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Ja w sprawie formalnej.

    On Wed, 25 Sep 2013, masti wrote:

> [...]

    Stosowanego również w Polsce, tylko niekoniecznie przy przekraczaniu
    prędkości samochodem. Po prostu zdarza się, że jest przewidziana
    kara oderwana od woli właściciela, posiadacza lub inaczej zobowiązanego,
    i w razie czego to on będzie musiał dowodzić, że kto inny ma być
    ukarany, bo to kto inny był winny a zobowiązany nie mógł temu
    zapobiec.
    Można zacząć od sławnego usuwania lodu z chodnika przed domem, można
    od zasad przechowywania broni, pewnie cały stos innych przypadków
    też się znajdzie.

    To w konkretnej implementacji kary za prędkość, ale skoro mowa
    o "wzorcu" to przecież nie musi on pochodzić z tej samej dziedziny :)

    > a co będziemy się ograniczać? wprowadźmy od razu abonament. Skoro masz
    > samochód to płacisz rocznie 1000zł. bo na pewno łamiesz przepisy.

    Z ubolewaniem stwierdzam, że taka konstrukcja też w polskim prawie
    obowiązuje. Ma postać opłaty... nazwa mi z głowy wyleciała, płaci
    się toto przy zakupie zarówno urządzeń jak i nośników CD-ROM, DVD-ROM,
    taśm i tak dalej, jakby na pokrycie strat powodowanych "dozwolonym
    użytkiem", ryczałtem właśnie, bez względu na to co kto kopiuje :>
    (do dziś nie wiem dlaczego tylko dla twórców reprezentowanych
    przez "organizacje zarządzania", ale sporo rzeczy nie wiem)

    Nihil novi sub sole! ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 98. Data: 2013-10-02 08:54:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Sep 2013 11:17:41 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > LOL, nie, nie pracowałem, choć mogło się tak zdarzyć, że bym

    No to ciekawe skad tak dobrze wiesz co robiles w sobote miedzy 8 a 16.
    Kurs jakis, studia ?

    > wykonywał jakieś prace związane z zarabianiem pieniędzy. W końcu
    > nie wszyscy tylko na etatach pracują :P

    Jak nie na etatach, to czesto nieregularnie i w roznych miejscach.
    A potem szukaj co ja tam robilem 4 miesiace temu.

    > Pytałeś o 11 maja o godzinę 12:35.
    >
    > Wyczerpałeś już limit pytań, a ja odpowiem że to moja prywatna sprawa.
    > No i jeszcze napiszę, że niczego nie zapisuję ponad to, co się samo
    > dokumentuje z różnych przyczyn.

    No to przyznaj ze klamiesz, jak twierdzisz ze swietnie pamietasz gdzie
    jezdziles dawno temu.

    > Powyżej masz odpowiedzi na obydwa pytania.

    > Trudno, odwołam się i wygram bez trudu.

    Raczej przegrasz bez trudu :-P

    > Mandaty od dawna tak długo nie maszerują do ludzi.

    Moze nie, ale w ustawie ciagle zapisany rok, a w praktyce moze byc
    jeszcze dluzej :-)

> [...]
    > Inna sprawa że wiele faktów można spokojnie odtworzyć jak trzeba
    > poszukać, tylko trzeba chcieć. Tak właśnie odtworzyłem datę o którą

    Widac mialem pecha, albo prowadzisz wyjatkowo regularny tryb zycia.

    > Skąd - gdzie to wyczytałeś?

    No to w czym lepszy tryb administracyjny od obecnego, ktory zreszta
    kiepski i powinno byc po amerykansku, a przynajmniej w polowie :-)

    J.

  • 99. Data: 2013-10-02 10:22:19
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-02 08:54, J.F. pisze:
    > Dnia Fri, 27 Sep 2013 11:17:41 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)

    > No to ciekawe skad tak dobrze wiesz co robiles w sobote miedzy 8 a 16.
    > Kurs jakis, studia ?

    A co to ma do rzeczy? Moja sprawa co robiłem, a Ty spudłowałeś :)

    > Jak nie na etatach, to czesto nieregularnie i w roznych miejscach.
    > A potem szukaj co ja tam robilem 4 miesiace temu.

    Jasne, to niech sobie kartki piszą, skoro mają takie problemy.
    Mogą też trace-a z navi zrzucać, skoro tacy nowocześni.

    > No to przyznaj ze klamiesz, jak twierdzisz ze swietnie pamietasz gdzie
    > jezdziles dawno temu.

    Znajdź taką wypowiedź:>

    > Raczej przegrasz bez trudu :-P

    Wręcz przeciwnie.

    > Moze nie, ale w ustawie ciagle zapisany rok, a w praktyce moze byc
    > jeszcze dluzej :-)

    No to będzie - wtedy się można problemem zainteresować, a nie
    wkręcać w spiralę strachu, niedomówień itd.

    > Widac mialem pecha, albo prowadzisz wyjatkowo regularny tryb zycia.

    Pecha pewnie miałeś i to nie pierwszy raz, a co do wyjątkowo
    regularnego trybu życia - wyjątkowo regularny to on pewnie nie
    jest, za to uporządkowany, nawet jak nieregularny.
    Dodam do tego, że skoro jestem "śledzony" na tysiące metod to
    mogę to wykorzystać i pamięć odświeżyć. To działa.

    > No to w czym lepszy tryb administracyjny od obecnego,

    Już pisałem :>

  • 100. Data: 2013-10-02 11:19:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    >A co to ma do rzeczy? Moja sprawa co robiłem, a Ty spudłowałeś :)

    Moze spudlowalem, a moze nie spudlowalem - na razie to tylko ty
    piszesz ze wiesz :-P

    >Jasne, to niech sobie kartki piszą, skoro mają takie problemy.

    Jest to rozwiazanie, ale na razie nie ma obowiazku :-P

    >Mogą też trace-a z navi zrzucać, skoro tacy nowocześni.

    Moga, tylko zazwyczaj po miescie nawigacji sie nie wlacza.

    >Znajdź taką wypowiedź:>

    No dobra, nie pisales, aczkolwiek z ironia twierdzisz:
    "Taaaa, chodzące amnezja, bujanie ślepego. Tak samo nikt nie pamięta
    gdzie i kiedy parkował, samochód to sam tam pojechał, a
    mandat/wezwanie
    samo się wywiało."

    No i

    >No to będzie - wtedy się można problemem zainteresować, a nie
    >wkręcać w spiralę strachu, niedomówień itd.

    Nie robic niedomowien, wpisac ze organ ma obowiazek wyslac zdjecie w
    ciagu tygodnia. A wlasciwie to w ciagu 3 dni roboczych.
    Priorytetem :-)

    J.