eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleNie sadzicie ze ten sezon jest jakiś taki nieudany? ;) [pzdr z SPZOZ]Nie sadzicie ze ten sezon jest jakiś taki nieudany? ;) [pzdr z SPZOZ]
    From: The_EaGle <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Nie sadzicie ze ten sezon jest jakiś taki nieudany? ;) [pzdr z SPZOZ]
    Date: Thu, 23 Jul 2009 11:08:44 +0200

    Ten sezon był całkiem udany do 16 VI kiedy to w Raszynie pewien pan
    postanowił zajechać mi drogę oplem omega. Jak postanowił tak zrobił.
    Jednak mała moja prędkość około 30km/h i miejsce pozostawione pozwoliło
    mi tylko musnąć ten samochód. Efekt chłodnica do wymiany i crashpad
    urwany o zderzak. Nawet sie nie przewróciłem, mi sie nic nie stało.
    Stwierdziłem że to będzie moja nauczka i choć szybko nie jezdze
    postanowiłem jeszcze wolniej. Pacjent przyznał się do winy i po miesiącu
    w serwisie na Parowcowej moto było gotowe.

    Motocykl odebrałem w sobotę, przejachełem 500km i wczoraj wracałem z
    pracy i znow!

    Znów ten cholerny Raszyn.

    Tym razem jechałem wolno 20-30km/h po miedzy stojącymi w korku
    samochodami po miedzy pasem lewym a srodkowym. Wlasciwie to po lewym
    pasie. Nagle widze jak facet w vectrze na srodkowym pasie (znow opel!)
    poprawia sobie marynarkę i otwiera drzwi od strony kierowcy! Jechałem
    sąsiednim pasem! Jechałem wolno i...facet postanowił otworzyć kiedy ja
    byłem na poziomie jego tylnych świateł, zrobił to tak szybko że zero
    reakcji z mojej strony i dolny róg drzwi wbił mi się w prawą stopę. Nie
    przwróciłem się, nie bolało myślałem że nic sie nie stało. Jechałem w
    pełnym rynsztunku. Buty motocyklowe - może nie high end ale z
    ochraniaczami.
    Zatrzymujemy sie na poboczu, patrze na moją prawą nogę a tam but
    przecięty od góry oraz krew i mięsko...
    Koleś w samochodzie oczywiście pełne przekonanie że jak się zatrzymał
    to prawo otworzyć drzwi. Nie zgodziłem sie z nim wiec wezwałem policji i
    pogotowie.
    Policja naturalnie nienawidzi motocyklistów wiec zaproponowała mi
    współwinę lub dla mnie mandat, kiedy leżałem w karetce. Podziękowałem i
    będę bronił sie w sądzie.
    Policja zapytała co z moto - czy mam kogoś kto by przyjechał teraz i
    odjechał motocyklem bo oni mogą mi na depozytowy go zabrać. Byłem w
    szoku nie zastanawiałem się zbytnio - nikt mi do głowy nie przychodził w
    końcu jeden z saniaturiuszy powiedział że jest motycklistą i jak chce to
    może podjechać pod szpital na parking. No i się zgodziłem . Tak wiec
    moja podróż do szpitala na Lindleya wczoraj wyglądała tak że ja w
    karetce a sanitatiusz w moim kasku i kurtce za karetką :) . Musze mu za
    to publicznie podziękować i jak będę miał z nim kontakt chętnie postawie
    mu duuuużo browarów :>
    Po za tym świetna opieka medyczna w karetce i miła w szpitalu. A efekty
    : otwarte załanie kości śródstopia i miesiąc w gipsie...

    Po za tym sąd mnie czeka w Pruszkowie.

    A tak w ogóle to pozdrawiam wszystkich na jednośladach i uważajcie na
    otwarte drzwi!

    Pozdrawiam
    Rafał

    CBF500