-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Robert Botycki" <r...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Nie, nie, nie - to nie jest uszczelka pod głowicą
Date: Thu, 28 Oct 2010 21:59:46 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 18
Message-ID: <iacroi$ec6$1@inews.gazeta.pl>
References: <iabifm$l3q$1@inews.gazeta.pl> <iabkld$rt8$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: localhost
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1288303186 14726 172.20.26.234 (28 Oct 2010 21:59:46 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Oct 2010 21:59:46 +0000 (UTC)
X-User: robbotnik
X-Forwarded-For: 212.76.59.84
X-Remote-IP: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2321507
[ ukryj nagłówki ]Uszczelkę "przerabiałem" kilka razy w różnych samochodach i to nie to.
Osad jest ziarnisty, ale ziarno jest tak drobne że jest praktycznie jak
"masło" (dlatego napisałem tłustawa maź). Coś jak ił, zdecydowanie nie jak
kamień kotłowy. Po wzięciu do ręki i rozsmarowaniu nie ma mowy o tłuszczu -
dłoń jest sucha, nie lepi się (tylko tyle co od glikolu). Z plastikowego
zbiorniczka osad bardzo łatwo schodzi - wystarczy lekko dotknąć (nie
rozsmarowuje się jak osad z oleju).
Auto to stary Saab 9000 (jeszcze sprzed czasów GM). Większość czasu
serwisowany w serwisie firmowym, więc możliwe że był zalany niemieszalnym
płynem GM.
Chłodnica (i kilka rurek) jest aluminiowa, blok stalowy a nagrzewnica jest
mosiężna.
Czy na zmieszanie niemieszalnego płynu jest jakieś lekarstwo?
Pozdrawiam,
Robert
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 29.10.10 06:45 Michał Gut
- 29.10.10 08:26 Andrzej Kaźmierczak
- 31.10.10 02:29 Kostek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=