-
51. Data: 2014-09-03 07:52:04
Temat: Re: Nie ma to jak chmura
Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>
W dniu 2014-09-02 23:13, atm pisze:
> On 2014-09-02 23:07, atm wrote:
>>>
>>> tu:
>>> "Dokladnie i takie przypadki pokazuja wyraznie, ze trzeba byc naiwnym
>>> ufajac zapewnieniom usugodawcow o zastosowanych zabezpiecznieniach."
>>> Bo nie wiesz że TAKIE przypadki pokazują że nie warto ufać usługodawcom.
>>> Nie wiesz czy Lawrene nie miała hasła Jeniffer89, czy jaką ona ma rok
>>> urodzenia.
>>> A więc forowanie tez że nie warto ufać usługodawcom jest strzelaniem w
>>> płot.
>>>
>>>
>>
>> Po oswiadczeniu Apple'a wyglada na to, ze Pszemol mial racje :]
>> (oczywiscie rzeczywiosc moze to jeszcze zweryfikowac):
>> http://www.spidersweb.pl/2014/09/apple-nagich-zdjeci
ach-hollywoodzkich-aktorek-zabezpieczenia-icloud-zos
taly-zlamane.html
>>
>>
>
> Ciekaw jestem jak wyglada kwestia z Find my Phone:
> "None of the cases we have investigated has resulted from any breach in
> any of Apple's systems including iCloud(R) or Find my iPhone."
> Na ile to moze byc gra slow usluga mogla nie byc zlamana ale byc moze
> wykorzystana skoro teraz nagle Find my Phone pozwala bodajze jedynie na
> 5 prob?
Całe 40 godzin śledztwa, nagle spaczowano Find my iPhone (które
pozwalało na nieograniczone próby łamania hasła) i oczywiście
Apple wychodzi z twarzą z "afery".
LOL