    From: "xxx" <l...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Nie dochodza smsy tylko z jednego numeru.
    Date: Mon, 2 May 2011 18:09:47 +0200

    Problem jest taki. Dwa telefony, dwa z Orange. Z telefonu X mozna wyslac
    smsa na telefon Y. Natomiast jesli ja chce wyslac smsa z telefonu Y na
    telefon X to smsy w ogole nie dochodza. Wczesniej bylo wszysto ok. Okazalo
    sie ze tylko ja ze swojego telefonu (Y) nie moge wyslac smsa na telefon X.
    Gdzie moze lezec przyczyna?