  • 111. Data: 2011-05-12 22:44:43
    Temat: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 12 May 2011 22:39:45 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > Czyli nie napiszesz jednak z czym polemizowałeś?

    dobra, skoro chcesz to Ci wyłożę.
    Między "niemozliwe" a "możliwe choć mało kto jeździ" a "wszyscy jeżdżą"
    jest spora różnica.

    > No tak, zasadnicza szkoła zachowań MC.

    tak dobrze się znacie?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 112. Data: 2011-05-12 22:50:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-05-2011 22:44, masti pisze:

    > dobra, skoro chcesz to Ci wyłożę.
    > Między "niemozliwe" a "możliwe choć mało kto jeździ" a "wszyscy jeżdżą"
    > jest spora różnica.

    Będziesz tak miły i zrewanżujesz się mid'em do posta w którym napisałem
    "WSZYSCY MOTOCYKLIŚCI JEŻDŻĄ 200kmh PO UL.PUŁAWSKIEJ" ?

    > tak dobrze się znacie?

    Nawet gdyby tak było, to co w tym złego?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 113. Data: 2011-05-12 23:33:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 12 May 2011 22:50:37 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    gdzie coś takiego napisałem?

  • 114. Data: 2011-05-13 08:13:43
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.05.2011 17:33, to pisze:
    > begin Kub@

    > To po cholerę jedziesz w okolicach martwej strefy?

    Ale to ty wykonując manewry masz obowiązek najpierw upewnić się, że
    nikomu drogi nie zajedziesz - włącznie z pojazdami w twojej martwej
    strefie która powinna być tylko twoim problemem.

  • 115. Data: 2011-05-13 08:13:49
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.05.2011 15:36, WW pisze:

    > Myślę, że powinieneś przeczytać i zanalizować art. 4 roz. 1 KD

    Doczytaj do końca: możesz zakładać, że przestrzega ograniczenia, pod
    warunkiem że patrząc własnymi oczkami powinieneś móc dostrzec, że jednak
    zbliża się znacznie szybciej, niż by to z ograniczenia wynikało.

    Ty nie sprawdziłeś własnoocznie jego prędkości tylko założyłeś na ślepo
    - przynajmniej z tego, co piszesz tak wynika.

  • 116. Data: 2011-05-13 08:15:33
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.05.2011 18:34, to pisze:
    > begin KJ Siła Słów

    > Współczuję i zastanawiam się, jak Ci się udaje jeździć czymkolwiek bez
    > umiejętności choćby zgrubnej oceny prędkości innych uczestników ruchu.

    Żaden doświadczony kierowca nie będzie próbować oceniać cudzej
    prędkości, bo jest to informacja bez znaczenia. Dla kierującego ważne
    jest wyczucie czasu, jaki widocznemu obiektowi zajmie dotarcie w miejsce
    ewentualnego konfliktu.

    Przeliczanie tego na prędkość w km/h jest... bezsensowne.

  • 117. Data: 2011-05-13 10:26:31
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-05-13 08:13, Andrzej Ława pisze:

    > Ty nie sprawdziłeś własnoocznie jego prędkości tylko założyłeś na ślepo
    > - przynajmniej z tego, co piszesz tak wynika.

    Miałem do tego pełne prawo. Chyba nie rozumiesz, że wszyscy jesteśmy
    równoprawnymi urzytkownikami dróg. Ja mam takie sama prawa jak on.
    Jeśli ja zacząłem manewr wyprzedzania, kierunkowskaz, to jemu nie wolno
    wyprzedzać na trzeciego.

    Idąc Twoim torem rozumowania, widząc na horyzoncie motocykl, nie wolno
    rozpocząć żadnego manewru, ba o nóż będzie jechał 250.

    Nie ma zgody na terror debili na drogach.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 118. Data: 2011-05-13 10:33:29
    Od: amos <g...@g...com>

    On 12 Maj, 11:24, WW <w...@v...pl> wrote:
    > Problem w tym, że ja właśnie sprawdziłem w lusterku przed wyprzedzaniem.
    > Potem, co naturalne, skupiłem wzrok na samochodzie wyprzedzanym. Gdyby
    > motocyklista jechał zgodnie z przepisami, to nie mógł by się pojawić tuż
    > koło mnie w kilka sekund, jakie upłynęło od zerknięcia w lusterka do
    > czasu zobaczenia go kontem oka.

    Piszesz jednak troche z klapkami na oczach.
    Z Twojej wypowiedzi wnioskuje, ze nie byla to autostrada, dlaczego
    wiec wyprzedzales majac 130 na liczniku? Moze gdybys jechal zgodnie z
    przepisamim, nie moglys wyprzedzac i nic by sie nie wydarzylo?

    Inni powinni przestrzegac przepisow ale Ty juz nie?

    Zgodze sie z tym, ze gdyby gosc jechal "rozsadnie", to nic takiego by
    sie nie zdarzylo.

    Tak jak co drugi kierowca krzyczy: dlaczego ONI na tych motorach
    jezdza po liniach ciaglych?!

    A ja zapytam - kto nie jezdzi?
    --
    pozdrawiam
    amos

  • 119. Data: 2011-05-13 10:53:26
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.05.2011 10:26, WW pisze:

    > Miałem do tego pełne prawo.

    Nie, nie miałeś. Doczytaj art. 4 do końca.

    > Chyba nie rozumiesz, że wszyscy jesteśmy
    > równoprawnymi urzytkownikami dróg. Ja mam takie sama prawa jak on.
    > Jeśli ja zacząłem manewr wyprzedzania, kierunkowskaz, to jemu nie wolno
    > wyprzedzać na trzeciego.

    Nie odpowiedziałeś na moje wcześniejsze pytanie, więc założyłem że
    potwierdzasz, że motocyklista już zaczął wyprzedzać kilka pojazdów
    wcześniej.

    > Idąc Twoim torem rozumowania, widząc na horyzoncie motocykl, nie wolno
    > rozpocząć żadnego manewru, ba o nóż będzie jechał 250.

    Jak nie potrafisz ocenić prędkości zbliżania widzialnego obiektu - nie
    powinieneś w ogóle siadać za kierownicą.

    I co innego widzieć doganiający, a co innego widzieć motocykl zajęty
    wyprzedzaniem jadących z tyłu samochodów.

    PS: prośba - zainwestuj w słownik ortograficzny, bo aż zęby bolą...

  • 120. Data: 2011-05-13 11:03:08
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-12 14:44, szerszen pisze:

    > hm, jakość filmu jest gówniana, ale na samym początku, przy
    > dąbrowszczaku, zaliczył dwa razy czerwone światła

    jest gówniana więc w sumie nie wiadomo czy wystartował na czerwonych czy
    wpasował się na zielone w momencie kiedy wyszło poza kadr. Nie
    przesądzam w tym przypadku, ale wstrzelić się przed samochody akurat na
    zielone to się dość często zdarza na moto.

    > 8 minuta 8 sekund, kolejne czerwone i mijanka z samochodem

    No, bardzo możliwe że przepałował na czerwonym, wcześniej do tego
    miejsca nie doszedłem (w połowie skońzyłem oglądać bo nic się nie działo).

    > i pieszym na pasach

    IMO pieszy został ominięty kulturalnie, z tyłu, z dużym dystansem, auto
    też przepuścił kulturalnie, co nie zmienia faktu, że prawie na 100% gość
    przejechał na czerwonym.

    > jeśli ty uważasz że wszystko jest ok,

    Masz rację, nie wszystko jest OK, ja tam nie wszystkie przepisy
    wyznaję, ale kilka w tym przejścia dla pieszych (prędkość,
    niewyprzedzanie), czerwone światło wyznaję wręcz fanatycznie.

    Tyle że dalej twierdzę, to nie jest bezmyślna jazda na samobója.

    > to co musiałby zrobić, abyś
    > zmienił zdanie?

    No, ile mogłem już zmieniłem.

    KJ