  • 1. Data: 2016-04-17 20:39:08
    Temat: Nexus 7 z wymienioną płytą główną
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Cześć, jakiś czas temu prosiłem Was o opinie dziwnej naprawy w kupionym
    przeze mnie nexusie. Po Waszych odpowiedziach tablet zwróciłem i
    rozglądam się za innym.

    Znalazłem kolejnego na tablicy za 200zł, jednak miał wymienianą płytę
    główną. Sprzedawca zaznacza, że była to wymiana a nie naprawa.

    Czy to może wpłynąć na pracę (szybkość i trwałość) urządzenia?
    Nie przejmować się tym szczególnie czy może nie ryzykować?

    Co myślicie?

  • 2. Data: 2016-04-17 22:41:51
    Temat: Re: Nexus 7 z wymienioną płytą główną
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-04-17 o 20:39, PlaMa pisze:
> [...]
    >
    > Czy to może wpłynąć na pracę (szybkość i trwałość) urządzenia?
    > Nie przejmować się tym szczególnie czy może nie ryzykować?

    Ja sam wymieniałem po nieudanym downgrade z nieużywalnego Androida 5 na 4.4.
    Zapinkala nowa aż miło.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2016-04-18 19:55:08
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Irokez"

> [...]
    > Nie przejmować się tym szczególnie czy może nie ryzykować?

    Ja sam wymieniałem po nieudanym downgrade z nieużywalnego Androida 5 na 4.4.
    ---
    Bo się udała.