  • 11. Data: 2014-01-19 19:19:02
    Temat: Re: Nexus 5 - zbyt goły Android, problem z wizytówkami SMS
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 19 Jan 2014 18:07:18 +0100, mr misio
    <m...@g...pl> wrote:

    >dokladnie, farciarz, kiedys smartfowny nie beda do dzwonienia tylko do
    >wstawiania fotek na googleplusika hehehe

    Juz sa.

    Amerykanski meisiecznik Consumer Reports publikowany przez
    Stowarzyszenie Konsumentow zauwazyl ze nowoczesne smatfony kiepsko
    sparwdzaja sie jako telefony. I czym nowsze, tym bardziej kiepsko.

    Pzreprowadzono badania laboratoryjne ktore to potwierdzily. Zwrocono
    sie do producentow i operatorow sieci. Standardowa odpowiedz brzmiala
    mniej wiecej tak: "Tak, to prawda. Ale dobra jakosc rozmow to nie jest
    to czego klient oczekuje. Wiec nie jest to dobry argument do celow
    marketingowo-reklamowych. Wiec producenci nei przywiazuja wagi do
    jakosci rozmow, a pieniedze wydaja na rzeczy istotne dla konsumenta,
    na przyklad jakosc ekranu"

    telefony staja sie wiec telefonami z nazwy. Podobnie jak pralki z
    opowiadania Lema "Tragedia pralnicza"

    A.L.

  • 12. Data: 2014-01-20 16:33:06
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-19 18:11, J.F. pisze:

    > A ja bym powylaczal zbedne uprawnienia. Beda sie aplikacje wieszac ?
    > Mowi sie trudno, instaluje sie nastepna, latarka nie musi grzebac po
    > telefonie.

    Da się wyłączać uprawnienia? Zaglądałem do aplikacji ale tam można tylko
    je odczytać. Może znów prymitywność Nexusa 5 wyłazi? :-(

    > No, ja sie juz przyzwyczailem ze kontakty to zawsze problem.
    > Wysylka SMS moze i standard, ale inne metody to sa, albo nie sa, albo
    > niekompatybilne.

    Zdarzali mi się niekompatybilni odbiorcy wizytówek, choć sporadycznie.
    Jednakże sam nigdy nie miałem problemów z ich odbiorem począwszy od
    czasów Nokii 6xxx. Jednakże nie widziałem nigdy telefonu, który
    wizytówki nie potrafi wysłać.

    Marek

  • 13. Data: 2014-01-22 07:22:17
    Od: K <...@...c>

    W dniu 20-01-2014 16:33, Marek pisze:

> [...]
    > Jednakże sam nigdy nie miałem problemów z ich odbiorem począwszy od
    > czasów Nokii 6xxx. Jednakże nie widziałem nigdy telefonu, który

    z nokii eXX na sgs2 z andrzejem 4.1.x wizytowka nie przejdzie.

  • 14. Data: 2014-01-22 17:19:50
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-22 07:22, K pisze:

    > z nokii eXX na sgs2 z andrzejem 4.1.x wizytowka nie przejdzie.

    Zapewne Nokia wdrożyła swój wewnętrzny "standard". VCF jest
    udokumentowany. Nokia zresztą słynęła z nowatorskich rozwiązań i
    wyprzedzała standardy. Tak jak przeglądarka IE Microsoftu kiedyś
    wychodziła przed orkiestrę i w efekcie trzeba było robić wersję strony
    WWW oddzielną dla IE jako nie trzymającego się standardów bo standardy
    poszły w inna stronę niż M$ tego chciał.

    Marek