  • 11. Data: 2014-01-17 20:37:26
    Temat: Re: Nexus 5 - jak pisać SMSy?
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

> [...]
    lortiger.appopsinstaller&hl=en

    > Pozyjemy, zobaczymy:
    > So why was such a useful tool like App Ops removed? Google says that it
    > was not yet ready for consumers to use. According to Google, App Ops can
    > actually break some of the apps that it follows. Yet, the app was on
    > Android builds from 4.3 through the recent Android 4.4.1 update. The
    > Electronic Frontier Foundation is requesting that Google re-install App
    > Ops on a upcoming Android update and also asks that Google take a few
    > steps to protect Android users' privacy.
    > http://www.phonearena.com/news/App-Ops-removed-by-Go
    ogle-in-Android-4.4.2-update_id50340

    > Zawsze mozna zmienic system, choc prawde powiedziawszy w tej chwili nie
    > ma na co...przynajmniej jesli chodzi o mnie.

    COS - China Operating System :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 12. Data: 2014-01-17 20:48:11
    Od: atm <...@v...pl>

    > COS - China Operating System :D

    Tak widzialem, Dane beda wtedy wedrowaly do Pekinu ;]

  • 13. Data: 2014-01-17 20:52:59
    Od: atm <...@v...pl>

    > kastracja opcji jakby nie bylo dot bezpieczenstwa* w androidzie
    >
    > *) bo to ja czy google wie lepiej, na co chce pozwolic aplikacjom

    Nie tyle Google a deweloperzy. W wielu wypadkach przyznaja kosmiczne
    uprawnienia swoim aplikacjom. Coraz wiecej launcherow ma na przyklad
    opcje bezposredniego wybierania numerow... Pewnie jest to wygodne, ale
    z drugiej strony gdyby tak wszystkim uzytkownikom danego launchera
    deweloper wykrecil numer premium, doslownie, z pewnoscia wzbogacilby sie
    bardziej niz na dochodach z reklam lub niewielkiej oplacie za pelna wersje.
    Jednak dzieki temu ze w sklepie jest tak duzo aplikacji mozna poszukac
    bezpieczniejszych rozwiazan lub poblokowac App Opsem (jesli jest mozliwosc).

  • 14. Data: 2014-01-17 21:02:58
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    > Tak widzialem, Dane beda wtedy wedrowaly do Pekinu ;]

    Co za roznica?

    Wlasciwie to wiekszy spokoj by byl - bo reklam po chinsku by nie
    serwowali :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 15. Data: 2014-01-17 21:08:42
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    > Nie tyle Google a deweloperzy. W wielu wypadkach przyznaja kosmiczne
    > uprawnienia swoim aplikacjom.

    Ale wlasnie w 4.3 mozna bylo te uprawnienia potem czesciowo cofnac, np.
    latarce dostep do GPS czy aparatu :]

> [...]
    > bardziej niz na dochodach z reklam lub niewielkiej oplacie za pelna wersje.

    Yhy.

    > Jednak dzieki temu ze w sklepie jest tak duzo aplikacji mozna poszukac
    > bezpieczniejszych rozwiazan lub poblokowac App Opsem (jesli jest
    > mozliwosc).

    Ja czekam na jakis sensowny OS nie Android. Moze faktycznie sprowadze z
    chin jakies MIUI albo poczekam na Ubuntu na telefonie samodzielnie
    instalowane.

    Dobrze, ze ten czlowiek wyjawil sprawy ze szpiegowaniem przez NSA -
    wzrosnie swiadomosc spoleczna.

    Ja w dobie "powierzania wszystkich swoich sekretow" Googlowi czy
    Facebookowi coraz mniej mam ochote korzystac z ich dobrodziejstw.
    Dolphin Zero na Androidzie to juz obowiazek. Smartfon dostal nowe czyste
    konto Google zaraz na poczatku, bez podpinania do uzywanego. SkyDrive -
    tam zapakowalem kontener trycrypta. Jedno jest pewne, jesli nie musze
    nie bede nikomu ulatwial dostepu do moich danych. Chocby to byly zdjecia
    z imienin cioci.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 16. Data: 2014-01-17 21:19:43
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "mr misio" <m...@g...pl> wrote in message
    > Ogolnie google sobie rzezbi
    > content id na youtube
    > wciskanie g+ pages jutubowiczom
    > zmiana userow jutube glownie nickow na profile g+ czyli imie nazwisko w
    > komentarzach
    > kastracja opcji jakby nie bylo dot bezpieczenstwa* w androidzie
    > *) bo to ja czy google wie lepiej, na co chce pozwolic aplikacjom

    byc moze ty, ale przy pani grazynce z ksiegowosci mialbym juz watpliwosci...

    --
    http://db.org.pl/

  • 17. Data: 2014-01-17 21:33:38
    Od: atm <...@v...pl>

    > Ja czekam na jakis sensowny OS nie Android. Moze faktycznie sprowadze z
    > chin jakies MIUI albo poczekam na Ubuntu na telefonie samodzielnie
    > instalowane.

    MIUI to chyba jednak nadal w duzym stopniu Android?
    Zreszta, zaden problem go zainstalowac podobnie jak CM na ktorym chyba
    MIUI bazuje.
    W CM jest tez pozycja Ochrona prywatnosci, gdzie mozna
    zablokowac/odblokowac dostep konkretnych aplikacji do danych osobistych.

  • 18. Data: 2014-01-17 22:01:20
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik m4rkiz napisał:
    > "mr misio" <m...@g...pl> wrote in message
    >
    > byc moze ty, ale przy pani grazynce z ksiegowosci mialbym juz
    > watpliwosci...

    ...ale pani Grazynka moze miec meza, co chcialby jej wylaczyc conieco...

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 19. Data: 2014-01-17 23:31:20
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Fri, 17 Jan 2014 21:02:58 +0100, mr misio napisał(a):

    > Co za roznica?

    Zasadnicza. Amerykańskie szpiegowanie służy wolności i demokracji. Chińskie
    jest odrażające, brudne izłe.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 20. Data: 2014-01-17 23:42:02
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik ALEX Alpha MR napisał:

    > Zasadnicza. Amerykańskie szpiegowanie służy wolności i demokracji. Chińskie
    > jest odrażające, brudne izłe.

    czyli - nie widze istotnych roznic :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg