  • Data: 2010-03-15 18:12:10
    Temat: Neutralny IX w Łodzi
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org> szukaj wiadomości tego autora

    Być może znajdą się osoby chętne do podjęcia dyskusji. Warszawa i od
    niedawna Katowice mają PLIXa. W Łodzi znajduje się lokalny węzeł AC-X i
    LIX (którego losy nie są mi do końca znane). Czy uważacie, że jest
    zapotrzebowanie na powstanie w Łodzi neutralnego punktu wymiany ruchu IP?

    Na razie tyle, jeśli chodzi o pytania, mam nadzieję, że z czasem rozmowa
    się rozwinie i, jeśli okaże się, że jest zainteresowanie i
    zapotrzebowanie, to będziemy mogli podyskutować np. o możliwej
    lokalizacji. :)

    --
    Sławek Lipowski
    http://lipowski.org