  • 1. Data: 2009-02-08 20:35:53
    Temat: Net na karte
    Od: "michhallski" <m...@o...pl>

    U którego operatora w Polsce aktualnie jest najtańsza stawka za kB?

  • 2. Data: 2009-02-08 20:38:22
    Temat: Re: Net na karte
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "michhallski" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >U którego operatora w Polsce aktualnie jest najtańsza stawka za kB?

    Jak masz zasięg to Play

  • 3. Data: 2009-02-08 20:47:04
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "michhallski" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >U którego operatora w Polsce aktualnie jest najtańsza stawka za kB?

    W Playu przy doladowaniu za 50 zl wychodzi 1 KB po

    0,00000298023223876953125 zł

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-02-08 20:48:32
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "michhallski" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >U którego operatora w Polsce aktualnie jest najtańsza stawka za kB?
    W Playu przy doładowaniu za 50 zl wychodzi 1 kB po
    0,000011920928955078125 zł

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-02-08 20:49:37
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    michhallski wrote:
    > U którego operatora w Polsce aktualnie jest najtańsza stawka za kB?

    Zerknij na to forum
    http://www.bez-kabli.pl/viewforum.php?f=10

  • 6. Data: 2009-02-09 07:17:03
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "michhallski" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >U którego operatora w Polsce aktualnie jest najtańsza stawka za kB?

    Polecam Play-a, jestem pod wrażeniem, jestem w zasięgu nadajnika GSM900,
    jedna kreska na telefonie, a mimo to mam parametry transmisji mniej więcje
    jak na łączu 1-Megowym:-) No i te ceny:-) Dla mnie bomba!

    Pozdr,
    RA

  • 7. Data: 2009-02-09 07:31:26
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jeremiasz pisze:
> [...]
    > jedna kreska na telefonie, a mimo to mam parametry transmisji mniej więcje
    > jak na łączu 1-Megowym:-) No i te ceny:-) Dla mnie bomba!

    Takie cuda to tylko w Erze. 1mb/s nie jest mozliwym na GSM900.

  • 8. Data: 2009-02-09 08:40:25
    Od: "michhallski" <m...@o...pl>

    Użytkownik "michhallski" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    Dziękuje za odpowiedzi. Z tego co widzę większość opowiada się za Play-em.
    Zastanawia mnie tylko znaczna ilość modemów Playa oferowana na allegro.
    Czyżby zasięg był tak kiepski że tyle osób się tego pozbywa?

  • 9. Data: 2009-02-09 09:02:24
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

> [...]
    > Zastanawia mnie tylko znaczna ilość modemów Playa oferowana na allegro.
    > Czyżby zasięg był tak kiepski że tyle osób się tego pozbywa?

    Pewnie przez ofertę modem ze starterem za 129 zł . A zasięg sprawdzić
    mozna przed zakupem.

  • 10. Data: 2009-02-09 09:38:44
    Od: Weissmann <P...@g...com>

    Noo... ale czy Play Online na Kartę działa na nadajnikach 2G? U mnie
    (SE K530i) na 2G nie chciał się w ogóle połączyć...