  • 51. Data: 2003-12-20 12:32:11
    Temat: Re: Neo 83.x.x.x
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    Marcin Jurczuk wrote:
    > To wy nie wiecie - HELPDESK dostał podłączenie do internetu :-)
    > Zaczeli się udzielać..

    Tak sobie myślę, że ta lekcja była dla nas przydatna - potwierdza tylko
    zastraszająco niski poziom zarówno wiedzy jak niestety i kultury osobistej
    niektórych pracowników HELPDESK.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 52. Data: 2003-12-20 12:36:44
    Od: Robert Rędziak <r...@c...plaszczyca.org>

    On 20 Dec 2003 10:18:25 GMT, Marcin Jurczuk
    <s...@s...eu.org> wrote:

    > To wy nie wiecie - HELPDESK dostał podłączenie do internetu :-)

    Może powinien je stracić? W końcu wielu ważniejszych pracowników
    ma mocno ograniczony dostęp, choć by im się przydał, a
    helldeskom wystarczy dostęp do CRM-u i słuchawki telefonu.

    r.
    _____________
    robert rędziak jid: rekin-at-jabber-dot-plukwa-dot-net
    KlubSubaru.PL GK Śnieżka ST Sygnaturka do wynajęcia od zaraz

  • 53. Data: 2003-12-20 13:26:38
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...com>

    Witam,
    > Tak sobie myślę, że ta lekcja była dla nas przydatna - potwierdza tylko
    > zastraszająco niski poziom zarówno wiedzy jak niestety i kultury osobistej
    > niektórych pracowników HELPDESK.

    ja bym polemizowal czy to jest _jakikolwiek_ pracownik tp :)

    Pozdrawiam,

    --------------------
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632
    e-mail: z...@c...com
    WWW: http://venomski.com

  • 54. Data: 2003-12-20 13:39:38
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...com> wrote:
    : Witam,
[...]

    Niestety, jest. Ale chyba w najbliższym czasie już go tu nie ujrzymy
    :->

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 55. Data: 2003-12-20 16:52:52
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> writes:

    > Ale chyba w najbliższym czasie już go tu nie ujrzymy

    Odpukaj w niemalowane. 8-)

    MJ

  • 56. Data: 2003-12-21 17:11:54
    Od: "szanze" <s...@p...gazeta.pl>

    >Witam,
    >nawet
    >
    >Mi sie zdaje, ze poprostu kolega ma rozdwojenie jazni :)
    >

    >Pozdrawiam,

    mylisz sie szanze i garibaldi to dwie inne osoby, a w ogole dosc juz tego
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 57. Data: 2003-12-21 17:19:04
    Od: "szanze" <s...@p...gazeta.pl>

    >Przepraszam ;)

    >Po co poprawiać konfigurację. Trzebaby zapłacić komuś kto się na tym
    >zna, a przecież france w tepsie większość zwolnili. Lepiej zwalić na
    >"wadliwy IP", normalnie ekonomia zastąpiła już nawet logikę.
    >
    >BTW. Ciekawe z jakiej puli dostanę numerki w dsl. Pewnie też z tej
    >neostradowej, wszak jako bezregonowiec nie jestem nawet godzien rozmowy
    >z infolinią DSL. O ile w ogóle się doczekam bo ich ruskie 30 dni na
    >podłączenie zaczęło się w październiku.

    Internet DSL ma 80.55 jesli nie wiesz i na razie tylko te

  • 58. Data: 2003-12-21 21:10:59
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    szanze wrote:
    > mylisz sie szanze i garibaldi to dwie inne osoby

    jaaasne!
    :->
    --
    ./ premax
    ./ p...@h...pl

  • 59. Data: 2003-12-21 23:58:19
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <m...@...sygnaturce>

    Obywatel Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> naskrobał:

    > Niestety, jest. Ale chyba w najbliższym czasie już go tu nie ujrzymy
    > :->

    tak z ciekawości - skąd ta pewność?

    --
    Mateusz (Amkacz) Belattaf _____ _____ | | _______ ____ ________
    amkacz[malpa]mp3.pl \__ \ / \| |/ /\__ \ _/ ___\\___ /

  • 60. Data: 2003-12-24 06:09:17
    Od: "Michal" <u...@p...fm>

    > 2. proponujemy ponowną instalację systemu

    Tez mi to doradzono.. a moze cos w tym jest? moze to faktycznie pomaga? ;D

    Modz
    GG 3940994