  • 11. Data: 2009-11-05 16:08:25
    Temat: Re: Nękanie?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    vari napisał:

    > Tu możesz jednak być pewny że dzwoni stacjonarny, ta jak koledzy piszą.

    Takiej pewności nie ma. Jak ktoś tak pisze, to źle pisze.

    > 071 to stacjonarne telefony ze strefy wrocławskiej, więc na pewno nie
    > zapłacisz jeśli masz za darmo do stacjonarnych.

    A to już całkiem co innego. Dzwoniąc na 71XXXXXXX można dodzwonić się
    tylko na stacjonarny numer wrocławski.

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2009-11-05 16:14:42
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Modem wlasnie tak sie zachowuje. Niektore modemy (ale to chyba wyjatki)
    > popiskuja cos tam po swojemu, tylko po to, zeby osoba po drugiej stronie
    > wiedziala o co chodzi. Typowo jest jednak cisza i oczekiwanie na
    > zgloszenie sie modemu odbierajacego.

    A moje we wszystkich trzech komputerach popiskują. Oczywiście nie od razu a
    po pewnym czasie od nadania numeru.
    Pewnie wszystko od softu zależy. Ja mam tzw "winmodemy" na PCI...

    Możliwe.

    vari

  • 13. Data: 2009-11-05 16:15:32
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Takiej pewności nie ma. Jak ktoś tak pisze, to źle pisze.

    > A to już całkiem co innego. Dzwoniąc na 71XXXXXXX można dodzwonić się
    > tylko na stacjonarny numer wrocławski.

    Racja. Uprościłem sprawę.
    vari

  • 14. Data: 2009-11-05 16:18:28
    Od: "kowtow" <k...@N...onet.pl>

    A ja wiem kto dzwoni
    Masz konto w Alior Banku
    i pewnie mają dla Ciebie jakąś ofertę
    najpewniej chcą zaproponować debet w rachunku
    pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-11-05 19:16:54
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Malkontent" <malkontUSUŃ@go2.pl> napisał w wiadomości

    > No to czemu się nie odzywa? Nie mam ochoty oddzwonić za np. 20 zł.

    A od kiedy to numer normalnie będący w numeracji strefowej jest
    wysokopłatny?

    --
    D4
    Tu przerwał, lecz róg trzymał, wszystkim się zdawało,

  • 16. Data: 2009-11-05 19:48:58
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 5 Lis, 17:08, Jarosław Sokołowski pisze...

    > A to już całkiem co innego. Dzwoniąc na 71XXXXXXX można dodzwonić się
    > tylko na stacjonarny numer wrocławski.

    ...który wcale nie musi być technicznie numerem stacjonarnym (patrz:
    era domowa,
    firmowa i zapewne zaraz play...) i wcale nie musi być fizycznie w
    strefie wrocławskiej
    (patrz: VoIP) :)

    Ircys

  • 17. Data: 2009-11-05 20:21:05
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Sempiterna wrote:

    > A od kiedy to numer normalnie będący w numeracji strefowej jest
    > wysokopłatny?

    Pytanie należy odwrócić i zapytać *DO* kiedy?
    Odpowiedź brzmi - do końca 1999 roku, kiedy zlikwidowano w Telefonii
    Lokalnej pewną pulę numerów w Lubinie, działającą na zasadzach Premium
    Rate.

    Żeby było śmieszniej, taryfikacja taka obowiązywała nie tylko abonentów
    ówczesnej TL, ale również TPSA. Reklamacje były stanowczo odrzucane, bo
    "tak jest w cenniku TL"

  • 18. Data: 2009-11-05 20:32:00
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    napisał w wiadomości news:hcvc3k$t9p$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Odpowiedź brzmi - do końca 1999 roku, kiedy zlikwidowano w Telefonii
    > Lokalnej pewną pulę numerów w Lubinie, działającą na zasadzach Premium

    I z numeracją typu 076 xxxyyyy?
    O uliczny elektryk do spraw wieczornych konserwacji latarni... (1)

    > Żeby było śmieszniej, taryfikacja taka obowiązywała nie tylko
    > abonentów ówczesnej TL, ale również TPSA. Reklamacje były stanowczo
    > odrzucane, bo "tak jest w cenniku TL"

    Nie trafili widać na kogoś, kto miał dobrego papugę za znajomego... Mnie
    to by podchodziło pod wyłudzenie (i to nawet nie przez TPSA, choć dobry
    adwokat pewnie by przykleił pomocnictwo)... informacja była przed
    połączeniem?
    Hm... chociaż coś można by sądzić o plusianych 605 7yx xxx :P Ale zdaje
    mi się z zewnątrz nie ma tam dojścia...
    Ciekawi mnie, czy ciocia Tepsia stosownie zaprogramowała automaty
    wrzutowe i na kartę...?

    --
    D4
    Tu przerwał, lecz róg trzymał, wszystkim się zdawało,
    Że Wojski wciąż gra jeszcze, a to echo grało...
    (C) Adam Mickiewicz "Pan Tadeusz", "Gra Wojskiego na rogu".

    (1) Czyli O UEDSWKL, a po polsku "O kurwa"...

  • 19. Data: 2009-11-05 20:37:59
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Sempiterna wrote:

> [...]
    > to by podchodziło pod wyłudzenie (i to nawet nie przez TPSA, choć dobry
    > adwokat pewnie by przykleił pomocnictwo)... informacja była przed

    Obowiązek informacyjny istnieje dopiero od 2004 roku, a i tak był
    odraczany z powodu BMT.

    A co do niemania w cenniku. Z tego, co wiem, jesteś (a przynajmniej
    byłeś) abonentem operatora, który w cenniku pisze "to kolega..." :-)

    "11. W przypadku połączeń nie wyszczególnionych w niniejszym Cenniku,
    kierowanych do sieci innego dostawcy usług, Dostawca Usług naliczy
    opłatę zgodnie z cennikiem obowiązującym u danego dostawcy usług."

    > Hm... chociaż coś można by sądzić o plusianych 605 7yx xxx :P Ale zdaje
    > mi się z zewnątrz nie ma tam dojścia...
    > Ciekawi mnie, czy ciocia Tepsia stosownie zaprogramowała automaty
    > wrzutowe i na kartę...?

    Oczywiście, w ramach SN taryfikacja chodziła bez zarzutu :-) Spoza
    strefy numeracja chyba nie była osiągalna.

    M.

  • 20. Data: 2009-11-05 22:49:08
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Ircys napisał:

    > ...który wcale nie musi być technicznie numerem stacjonarnym (patrz:
    > era domowa, firmowa i zapewne zaraz play...) i wcale nie musi być
    > fizycznie w strefie wrocławskiej (patrz: VoIP) :)

    To oczywiste. Mnie o te wzmiankowany chodziło.

    --
    Jarek