  • 1. Data: 2011-03-18 12:13:13
    Temat: Nec 2690wuxi nie widzi rozdzielczosci -HELP!
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Witam
    przyjechala do mnie zabawka - LCD Nec 2690wuxi. Uzywana z ebay.de.
    Podpialem ja pod 3 komputery - pod zadnym nie widzi wlasciwej
    rozdzielczosci 1920-1200.

    Pierwsze podejscie - mac book pro z winda, kabel DVI dostarczony z
    monitorem. Na MBP ustawione dwa monitory, rozdzielczosc zewnetrznego
    1920x1200. Nec wyswietla inna rozdzielczosc. Podpinam stare LCD
    Samsunga - widzi 1920x1200. Nie instalowalem zadnych sterow.

    Podejscie drugie - laptop kumpla, chyba z Vista. Podlaczenie kablem
    analogowym. System rozpoznaje monitor wlasciwie. Ustawiona
    rozdzielczosc 1920x1200, na monitorze 1600x1200.

    Podejscie trzecie - stary pc, XP, kabel ten sam analogowy i ten sam
    blad rozdzielczosci.

    Sprubuje sie jeszcze dorwac do innego kabla DVI.

    prosze o pomoc

    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2011-03-18 13:06:53
    Temat: Re: Nec 2690wuxi nie widzi rozdzielczosci -HELP!
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Witam,
    po godzinie walki samo sie naprawilo.
    Po drodze dowiedzialem sie ze:
    Serwis Neca jest w Bielsku-Bialej i raczej tylko tam.
    Chlopak z serwisu - zreszta bardzo pomocny i sensownie gadajacy,
    powiedzial ze przyczyny moga byc dwie - tania i droga w naprawie.
    Tania to rozprogramowanie/przeprogramowanie sie pamieci na plycie
    glowej - rozwiazanie - wgrac soft od nowa, koszt 120-250 zl netto,
    Droga w naprawie - padnieta plyta, koszt wymiany to 200E netto plyta i
    robocizna 120-200 zl.
    Zadzwonilem do serwisu LCD w Warszawie. Pan powiedzial, ze Necow nie
    naprawiaja bo ta firma pakuje do srodka swoich zabawek nietypowe
    elementy - rozne od Samsungow, LG i reszty holoty ;)

    Sadze ze w naprawie LCD pomoglo:
    wyszukane slownictwo - od blagan, przez grozby do obietnic zwiazanych
    z seksem,
    bieganie miedzy pietrami od kumpla do kumpla,
    grozne spojrzenia na panel.
    Z naprawa na pewno wspolnego nic nie mialo dwukrotne przywrocenie
    ustawien fabrycznych i wylaczenie glownego prztyczka na 5 minut.

    ufff

    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2011-03-18 17:06:55
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Fri, 18 Mar 2011 06:06:53 -0700 (PDT), Piotr Molski napisał(a):

    > po godzinie walki samo sie naprawilo.

    imho nie wrozy to dobrze na przyszlosc.

    --
    jg

  • 4. Data: 2011-03-19 01:48:12
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 18 Mar 2011 06:06:53 -0700 (PDT), Piotr Molski napisał(a):

    (ciach...)
    > Z naprawa na pewno wspolnego nic nie mialo dwukrotne przywrocenie
    > ustawien fabrycznych i wylaczenie glownego prztyczka na 5 minut.
    >
    > ufff

    Było kupić EIZO... ;D

    [ Life is simple, when you make choices and you don't look back. ]
    [ (znalezione w sieci) ]

  • 5. Data: 2011-03-25 00:40:11
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 19 Mar, 02:48, Przemysław Ryk <p...@g...com> wrote:

    > By o kupi EIZO... ;D

    za tysiac pincset - czemu nie :)

    Jak na razie monitor smiga i jest wieeeelki.

    pozdr
    Piotr

  • 6. Data: 2011-03-25 08:29:25
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 17:40:11 -0700 (PDT), Piotr Molski napisał(a):

    > za tysiac pincset - czemu nie :)

    Już niedługo FORIS FS2331 będzie chyba w okolicach tej ceny. :D

    > Jak na razie monitor smiga i jest wieeeelki.

    Ja tam wolę, jak monitor stabilnie stoi. Ale ja to truskawki cukrem. ;D

    [ Nie ma co płakać and rozlanym mlekiem; toż to nie piwo. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 7. Data: 2011-03-26 00:10:39
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 25 Mar, 09:29, Przemysław Ryk <p...@g...com> wrote:

    > Ja tam wolę, jak monitor stabilnie stoi. Ale ja to truskawki cukrem. ;D
    Taka przenosnia ;)

    Foris to tylko 23". Dzisiaj przez chwile popracowalem na 19". Rany,
    jakie to male ;) A uzywalem jej przez ostatnie kilka lat.
    Przy 26" zmienil sie styl pracy - nagle wszystko jest latwiejsze :)

    pozdr
    Piotr

  • 8. Data: 2011-03-26 14:56:32
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 17:10:39 -0700 (PDT), Piotr Molski napisał(a):

> [...]
    > jakie to male ;) A uzywalem jej przez ostatnie kilka lat.
    > Przy 26" zmienil sie styl pracy - nagle wszystko jest latwiejsze :)

    26" i 1920×1200? Mało miejsca. :D Ja już bez dwóch monitorów sobie życia nie
    wyobrażam. :)

    [ Kobiety sądzą, że dwa razy dwa jest pięć, jeżeli wystarczająco długo ]
    [ będą płakać i dąsać się. (George Eliot) ]

  • 9. Data: 2011-03-26 20:21:58
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 26 Mar, 15:56, Przemysław Ryk <p...@g...com> wrote:

    > 26" i 1920 1200? Ma o miejsca. :D Ja ju bez dw ch monitor w sobie ycia nie
    > wyobra am. :)

    Chwila, nie tak szybko ;)
    Monitor podpiety pod MBP z Winda - nie pytaj dlaczego tak, sam nie
    wiem ;) ;) Stara 19 (Samsung LCD) stoi z boku i czeka na
    skompletowanie PCta - jakies i5 2500k.
    Zeby bylo smieszniej MBP ma walniete podswietlanie matrycy (wymiana
    inwertera nie pomogla). Zdemontowalem gorna obudowe i postawilem z
    tylu dwie lampki z IKEI ;)

    pozdr
    Piotr

  • 10. Data: 2011-03-27 11:43:01
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 26 Mar 2011 13:21:58 -0700 (PDT), Piotr Molski napisał(a):

    > Chwila, nie tak szybko ;)
    > Monitor podpiety pod MBP z Winda - nie pytaj dlaczego tak, sam nie
    > wiem ;) ;)

    Proste. Na maku trzeba zainstalować Windows, żeby się z niego korzystać

> [...]
    > Zeby bylo smieszniej MBP ma walniete podswietlanie matrycy (wymiana
    > inwertera nie pomogla). Zdemontowalem gorna obudowe i postawilem z

    Widzisz. U mnie opcja zmajstrowania drugiego, normalnie działającego i
    wykorzystywanego kompa spowodowałaby obowiązkowy zakup trzeciego monitora.
    :)

    [ Ambicja to ostatnie schronienie bankruta. (Oskar Wilde) ]