  • 1. Data: 2011-03-18 10:02:03
    Temat: cicha mysz
    Od: Marcin Bugajski <m...@v...pl>

    Witam!

    Poszukuje gryzonia jak w temacie - ma byc cichy czyli nie na
    mikrostykach... mam starego mediatecha - ale jest kulkowy i bez scrola i
    działa...tak sobie :-)

    zna ktos/uzywa jakiejś cichej mychy?

    pozdroowka

    Marcin

  • 2. Data: 2011-03-18 13:16:14
    Temat: Re: cicha mysz
    Od: Jarosław Kłopotek <j...@i...pl>

    W dniu 2011-03-18 11:02, Marcin Bugajski pisze:

    > Poszukuje gryzonia jak w temacie - ma byc cichy czyli nie na
    > mikrostykach... mam starego mediatecha - ale jest kulkowy i bez scrola i
    > działa...tak sobie :-)

    > zna ktos/uzywa jakiejś cichej mychy?

    podklejam się do pytania! fajnie gdyby była bez kabelka i z małym
    wszczepem do usb ;]

  • 3. Data: 2011-03-18 21:14:47
    Od: Piotrek <b...@o...pl>

    Dnia Fri, 18 Mar 2011 11:02:03 +0100, Marcin Bugajski napisał(a):

> [...]
    >
    > Poszukuje gryzonia jak w temacie - ma byc cichy czyli nie na
    > mikrostykach... mam starego mediatecha - ale jest kulkowy i bez scrola i

    Znam, używam i jestem mega zadowolony: a4tech evo opto 200q