  • 1. Data: 2009-01-27 17:28:55
    Temat: Narastający dług w N-ce
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Czy jestem, odosobniony w problemach z płaceniem dla Nki ? Było dobrze,
    ale od zakończenia promocji HBO mimo regularnych płatności z mojej
    strony mam jakieś randomiczne wskazania na koncie (z tendencja rosnącego
    długu). Zanim stacę następną równowartośc rachunku słuchając durnej
    melodyjki na infolini chciałbym zapytac czy ktoś ma podobnie - może mają
    jakąś awarię systemów płatności.

    PS. O której dzwonić ze Skype żeby się dodzwonić :) ?

  • 2. Data: 2009-01-27 18:14:50
    Temat: Re: Narastający dług w N-ce
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    Użytkownik "Sebastian Bialy" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zanim stacę następną równowartośc rachunku słuchając durnej melodyjki na
    > infolini chciałbym zapytac czy ktoś ma podobnie - może mają jakąś awarię

    A zrezygnowales z promocji czy mysliales ze sama sie wylaczyla ?

    c.

  • 3. Data: 2009-01-27 18:53:25
    Temat: Re: Narastaj?cy d?ug w N-ce
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>

    Cezar wrote:
    > A zrezygnowales z promocji czy mysliales ze sama sie wylaczyla ?

    Oczywiście że zrezygowałem. Cięzko było (brali mnie na cierpliwość) ale
    w końcu wyłaczyli. Od tej pory są jakieś dziwne ruchy na koncie.

  • 4. Data: 2009-01-27 20:35:21
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    Mam ten sam problem.....-;(
    Normalnie powinienem placic 48zl. Zrezygnowalem w terminie z 3 miesiecznej
    promocji na HBO i widze na swoim koncie, ze nastepna faktura opiewa
    na...98zl....Naturalnie wszystkie poprzednie faktury oplacone w 100%...
    Co ciekawe ja ciagle nie otrzymalem papierowej faktury i nawet nie moge
    zobaczyc wyszczegolnienia, a widze na necie, ze termin platoci to 2 luty....

  • 5. Data: 2009-01-27 21:03:14
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Użytkownik "Virck" <V...@v...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co ciekawe ja ciagle nie otrzymalem papierowej faktury i nawet nie moge
    > zobaczyc wyszczegolnienia, a widze na necie, ze termin platoci to 2

    I wlasnie dlatego nie kupie zadnej platformy abonamentowej.
    W zasadzie troszke zaluje ze kupilem TNK bo w sumie ile razy mozna ogladac
    ten sam odcinek UWAGA Pirat na tvn :)

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl

  • 6. Data: 2009-01-28 05:57:27
    Od: "petergriffin" <p...@o...pl>

> [...]
    > Co ciekawe ja ciagle nie otrzymalem papierowej faktury i nawet nie moge
    > zobaczyc wyszczegolnienia, a widze na necie, ze termin platoci to 2

    Ja zostałem przy tej promocji. Rachunek poprzedni wynosił 48 zł,
    zapłaciłem, a rachunek za ten miesiąc to 98 zł, i info od enki, ze mam niby
    25 zł niedopłaty. Dobrze wiedzieć, że nie jestem sam, czas do nich
    podzwonić.

    --
    pozdrawiam
    petergriffin # GT: petergriffin PL

  • 7. Data: 2009-01-28 07:10:10
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik petergriffin napisał:

> [...]
    > zapłaciłem, a rachunek za ten miesiąc to 98 zł, i info od enki, ze mam
    > niby 25 zł niedopłaty. Dobrze wiedzieć, że nie jestem sam, czas do nich

    Dlatego ja przy obydwu dekoderach na pytanie HBO odpowiedziałem
    stanowczo nie.
    Nie mam tego osikanego kanału i nie mam problemu.
    Jeżeli rezygnowaliście telefonicznie przed upływem 3 miesięcy, to
    reklamujcie. wszystkie rozmowy są rejestrowane, więc ślad jest.
    nie dzwońcie na 801 bo to nie linia ulgowa, 35 gr. za każdą rozpoczetą
    minute, a ten 012... normalnie. lepiej jednak pismo poleconym i maila.

    pawell

  • 8. Data: 2009-01-28 09:51:29
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    Ja swoja rozmowe z wypowiedzeniem sam nagralem....Czekam na papierowa
    fakture, bo nie jak mi nawet nie wychodzi matematycznie kwota faktury
    widziana na necie....

  • 9. Data: 2009-01-28 11:45:11
    Od: "petergriffin" <p...@o...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dlatego ja przy obydwu dekoderach na pytanie HBO odpowiedziałem stanowczo
    > nie.
    > Nie mam tego osikanego kanału i nie mam problemu.

    Fajnie, ale niektórzy chcą mieć HBO.

> [...]
    > reklamujcie. wszystkie rozmowy są rejestrowane, więc ślad jest.
    > nie dzwońcie na 801 bo to nie linia ulgowa, 35 gr. za każdą rozpoczetą

    cena za całe *połącznie* jak za jeden impuls.

  • 10. Data: 2009-01-28 13:41:07
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik petergriffin napisał:

    > Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Fajnie, ale niektórzy chcą mieć HBO.

    > cena za całe *połącznie* jak za jeden impuls.

    Mylisz się, ja tez się myliłem, zjadło mi ostatnio 9 zł za 27 min,
    sprawdzałem na bilingu, korzystam z tel. voip, więc bilingi mam na bierząco.
    Wybierałem ten numer, bo tak samo byłem przekonany.....myliłem się :-)

    pawell