  • 1. Data: 2009-05-19 11:59:46
    Temat: Naprawa dysku SEAGATE 7200.11
    Od: Grzegorz <g...@a...pl>

    Witam

    Szukam ososby z Gdanska ktora podjela by sie naprawy dysku SEAGATE
    BARRACUDA 7200.11 ST3500320AS w przyzwoitej cenie.

    Dysk jest typowo uszkodzony - nie wykrywa go komputer, trzeba naprawic
    service area w oprogramowaniu dysku.

    Zalezy mi na odzyskaniu danych z tego dysku.

  • 2. Data: 2009-05-19 12:10:53
    Temat: Re: Naprawa dysku SEAGATE 7200.11
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Tue, 19 May 2009 13:59:46 +0200, Grzegorz
    <g...@a...pl> wrote:

> [...]
    >service area w oprogramowaniu dysku.
    >
    >Zalezy mi na odzyskaniu danych z tego dysku.

    Zgłoś się do dystrybutora dysku - odzysk danych robią za darmo.
    Przerabiane jakiś miesiąc temu. Trwa to ~2 tygodnie.

    Zdrówko

  • 3. Data: 2009-05-20 21:40:34
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    > Zgłoś się do dystrybutora dysku - odzysk danych robią za darmo.
    > Przerabiane jakiś miesiąc temu. Trwa to ~2 tygodnie.

    albo allegro za 50 zl...