  • 61. Data: 2012-06-14 17:06:29
    Temat: Re: Napęd dvd nie działa
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:jrb2gu$2qk$2@inews.gazeta.pl...
    > "Irokez" 4fd8f461$0$1226$6...@n...neostrada.pl
    >> Irokez
    > Pogadaj z Animką... :)

    A co mi za różnica? :)

    --
    Irokez

  • 62. Data: 2012-06-14 18:26:06
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-14 00:06, RadoslawF pisze:

    > Animka skarbie ty nasz grupowy bezrozumny, dyskusja poprzez ekologię
    > zeszła na motoryzację, nie doczytałaś ?

    Bezrozumny to ty jesteś. Gdybyś był rozumny to na tematy motoryzacyjne
    na tej grupie byś nie pisał.

    --
    animka

  • 63. Data: 2012-06-14 20:53:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-06-14 18:26, Użytkownik Animka napisał:

    > Bezrozumny to ty jesteś. Gdybyś był rozumny to na tematy motoryzacyjne
    > na tej grupie byś nie pisał.

    A wyjaśnisz skarbie bezrozumny dlaczego tylko o motoryzacji nie mogę
    a o ekologi nikomu nie przeszkadza ?

    Pozdrawiam

  • 64. Data: 2012-06-14 21:54:03
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Trzymam w reku dwie plytki CD-R Verbatima.
    > Pudelka wygladaja tak samo, nadruk na plytach
    > identyczny, kupione z tego samego, pewnego
    > zrodla, jedna pare miesiecy temu, druga

    http://hardware.slashdot.org/submission/1007397/nano
    tech-memory-may-hold-data-for-1-billion-years

  • 65. Data: 2012-06-14 22:58:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Irokez" 4fd9fdf7$0$1221$6...@n...neostrada.pl

    > A co mi za różnica? :)

    Żadna? -- więc gadaj sam ze sobą. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 66. Data: 2012-06-14 23:46:40
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-14 20:53, RadoslawF pisze:

    > A wyjaśnisz skarbie bezrozumny dlaczego tylko o motoryzacji nie mogę
    > a o ekologi nikomu nie przeszkadza ?

    To nie dotyczy tylko ciebie skarbie wielkogłowy, ale tych wszystkich,
    którzy napęd dvd traktują jak samochody i o tym tutaj się wymądrzają.

    --
    animka

  • 67. Data: 2012-06-15 00:08:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-06-14 23:46, Użytkownik Animka napisał:

    > To nie dotyczy tylko ciebie skarbie wielkogłowy, ale tych wszystkich,
    > którzy napęd dvd traktują jak samochody i o tym tutaj się wymądrzają.

    Ależ skarbie bezrozumny kto tutaj traktuje napęd DVD jak samochód ?
    Bo jeśli idzie o wymądrzających się to ciebie widzę pierwszą.

    Pozdrawiam

  • 68. Data: 2012-06-15 13:30:07
    Temat: Re: Re: Napęd dvd nie działa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Jun 2012, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Gotfryd Smolik news" Pine.WNT.4.64.1206130939510.2660@quad

    > Dlaczego? Szczelnie otulony napęd na pewno dłużej popracuje. ;)

    Nie widziałes jeszcze utalentowanych użyszkodników ;)
    Taki potrafi w napędzie zmiescic dwie płytki, to i płytkę razem
    z klapka i folia da rady wcisnać :|

    > Ino mniej płyt wymłóci... ;) Znacznie mniej...

    A tak, po powyzszej operacji słabo będzie się obracał ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 69. Data: 2012-06-15 14:01:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Jun 2012, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Pawel O'Pajak" jr8nvk$ip9$...@n...task.gda.pl

    > A kiedyś wąsy nie rosły?

    Na lutowiu?

    > Ktoś kiedyś na grupach (być może na
    > tej grupie) pokazał wąsate urządzenie sprzed parudziesięciu
    > lat.

    Którys kilkadziesiat lat temu dobrowolnie stosował RoHS ;)
    Wystarczało wymienić to (ten element) w czym zastosował.

    pzdr, Gotfryd

  • 70. Data: 2012-06-18 13:07:06
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2012-06-12 09:50, ZS pisze:
    > Co za bzdury. Napęd na 2-3 lata? Raczej na 23, o ile nie używasz
    >>
    > To też prawda:) Ja dvd używam może raz na 2 tygodnie i to tylko jak gdzieś
    > zapodzieję płytę do instalacji windowsa:) Przy pendrivach 16gb za 30zł a za
    > 10zł 4gb to płyt praktycznie się nie używa, nawet do archiwizacji taniej
    > kupić dysk wymienny + kopie na dysku lokalnym lub drugim komputerze.

    O, ten watek mnie zainteresowal. Teoretycznie jak trwale sa pendrive'y?
    Ile czasu powinien taki dzialac lezac w szufladzie? Plyty DVD sie
    niszcza, dyski twarde sie rozmagnesowuja, a co z pendrive'ami? Czy sa
    bezpieczniejszym rodzajem backupow niz DVD? A moze karty pamieci takie
    jak w aparatach?

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/