  • Data: 2011-01-24 14:41:28
    Temat: Nakładki na wycieraczki?
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam pytanie odnośnie, tego czy idzie znaleźć w handlu coś takiego jak
    nakładki na wycieraczki, takie żeby można było stosować zwykłe zamiast tych
    z montarzem bocznym, bo mam dość kupowania wycieraczek za 50 zł sztuka
    zamiast tych za 10 zł. Na allegro czy googlu nic nie znajduje, pewnie
    dlatego, że zadaję niewłaściwe pytania. mam nadzieję, że zrozumiale
    wyraziłem o co mi chodzi. Może ktoś mnie naprowadzić na to, czego szukam?

    Auto: Golf 4 jeśli ma to znaczenie.

    Dzięki z góry.