  • 1. Data: 2013-11-07 18:07:59
    Temat: Najtrwalsze zwykłe DVD
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Jakie płytki ze zwykłych DVD są najtrwalsze, czy Verbatim a może Panasonic?

  • 2. Data: 2013-11-07 19:16:05
    Temat: Re: Najtrwalsze zwykłe DVD
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Borneq wrote:

    > Jakie płytki ze zwykłych DVD są najtrwalsze, czy Verbatim a może Panasonic?

    Nie wiadomo, ponieważ nikt jeszcze nie był w przyszłym roku, żeby się
    przekonać, czy na tych płytkach wciąż coś jest, czy nie.

  • 3. Data: 2013-11-08 17:29:41
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    On 2013-11-07 18:07, Borneq wrote:
    > Jakie płytki ze zwykłych DVD są najtrwalsze, czy Verbatim a może Panasonic?

    Verbatimy są produkowane w tylu miejscach i są tak różnej jakości, że
    trzeba uważać. Ze swojej strony polecam japońskie Taiyo Yuden. Tyle że
    jest to producent typu OEM i ne sprzedaje pod własną nazwą. Mam jego
    płytki w barwach Verbatima, JVC i TDK. Kiedyś wszystkie płytki Verbatima
    wyprodukowane w Japonii były właśnie Taiyo Yuden. Jak jest teraz, nie
    wiem. Wpisz nazwę na największym portalu aukcyjnym, trochę tego jest.
    Sam tam swego czasu kupiłem te płytki z logo JVC.

    Piotr