    From: "mumin" <m...@d...in>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Najtansze pierwsze OC
    Date: Mon, 23 Apr 2012 14:07:46 +0200

    W jakiej firmie mają najtańsze OC? Zależy mi na przyoszczędzeniu grosza,
    ale żeby to nie była jakaś firma krzak i nie było problemów z wypłatą
    ewentualnego ubezpieczenia. Prawko mam od 5 lat, ale praktycznie nieużywane
    i nigdy nie miałem na siebie samochodu, ani ubezpieczenia. Żadnych wypadków
    ani punktów uzbieranych. Nie mam możliwości wzięcia OC na kogoś innego,
    więc żadne zniżki mnie niestety nie dotyczą. Autem będzie się poruszać
    również żona, a wóz to Astra F GL z 1996 roku. Dzięki!