  • 11. Data: 2010-11-06 01:13:12
    Temat: Re: Najtańsze auto z sensem jakie się da
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-11-05 21:41, hamberg wrote:

    > na 31litrach robie ok 240km w Wrc. O jakim miescie piszesz?

    GOP. Lanosa nie mam już ze 3 lata.

    > no sorry ale te 100KM w lanosie to jakis zart

    1.5 16V ma ~100KM fabrycznie, na gazie ma mieszalnik więc moc spada. Nie
    bardzo jednak rozumiem na czy ma polegać "żart".

    > - nawet na benzynie to
    > auto to mul totalny. 90KM w ciezszym fiacie tipo masakruje 100konnego
    > lanosa.

    Super. I co z tego? Pali Ci 15L. Mi paliło 10L. Wylewasz 1/3 paliwa w
    atmosfere.

    > nic u mnie nie smierdzi

    Czas więc zastanowić sie gdzie ucieka ci 1/3 paliwa. Bo innym nie
    uciekało - inni to ja i dwóch znajomych w tym jeden z instalacją
    fabryczną. Dla równowagi - znam też jednego kolesia ktory do dzisiaj
    jeździ lanosem LPG ktory pali ponad 17L gazu i zamiast poszukac
    przyczyny uszkodzenia jak mu grzecznie radzę pokemon tenże od 2 lat (jak
    kupił) drze japę jakoby Lanos był najgorszym samochodem na świecie pod
    względem spalania. Widocznie to tańsze niz odwiedzenie gazownika.

  • 12. Data: 2010-11-06 07:51:12
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 06 Nov 2010 01:13:12 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

    > Super. I co z tego? Pali Ci 15L. Mi paliło 10L. Wylewasz 1/3 paliwa w
    > atmosfere.

    Do jakiego spalania w ruchu miejskim przyznał się producent w tym modelu
    (pisze oczywiście o Pb)?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 13. Data: 2010-11-06 10:22:16
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 10-11-05 03:38, Michał pisze:
> [...]
    > Tanie części ! co kupować ?
    >

    > coś co bym w ciemno kupował - safrane 3.0 - się nie nada, bo ten
    > przebieg będzie kosztował ze 20k pln, a jak coś padnie to i 25k,
    > coś mniej ekscentrycznego trzeba.
    >

    > Wymagania:
    > -tanie w zakupie
    > -ekstremalnie tanie w eksploatacji
    > -szybkie w naprawie
    > -klima by się przydała (może być manual)
    > -GAZ i bardzo mało palić ma (mało = mniej niż 12 litrów)
    > -BEZPIECZNE
    > -jak by paliło 7l/100 LPG to było by jeszcze lepiej - są takie ?

    ja latem sprzedałem fiata Brava za 3.500 pln.
    Klima była, gazu nie stwierdzono. W momencie sprzedaży mechanicznie była
    bez zarzutu tylko ruda ją zjadała.
    pozdrawiam
    marcin

  • 14. Data: 2010-11-06 15:28:47
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

> [...]
    > -BEZPIECZNE
    > -jak by paliło 7l/100 LPG to było by jeszcze lepiej - są takie ?

    Latem br sprzedałem Fiata Brava 95r za 3.500 + komplet zimówek. Klima
    sprawna, lpg brak, mechanicznie nawet ok, tylko ruda ją zżerała. Auto z
    historią serwisową. Wystawiłem ja za 3900 , a na rynku bryndza więc
    śmiało możesz negocjować w dół. Dodam że sprzedawałem ją 3 miesiące i w
    tym czasie były 3 telefony i tylko jeden oglądający.
    Pozdrawiam
    marcin

  • 15. Data: 2010-11-06 16:30:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał

    > -lanos 98 ????
    > -punto 1 - to to jest bezpieczne ?
    > -mondeo2 ?????? (też niebezpieczne?) -hyundai accent ?

    Mondeo 2 to raczej jedno z bezpieczniejszych które kupisz za takie
    pieniądze. Ma 2.5 gwiazdki i to w klasie średniej wyższej. Jak poszukasz
    to spokojnie trafisz na wersje z 4 poduszkami. Klimę też można zaleźć,
    automaty też się trafiają, ale z automatem spalanie oczywiście wzrośnie.
    Z LPG mnóstwo tego jeździ. Z tych okolic przemyśl też Vectrę B. Bardzo
    podobne auto, właściwie wszystko co wyżej można i o niej napisać.

    Co do "bezpieczeństwa" Punto to sam sobie odpowiedz. Ma 2 gwiazdki w
    klasie aut miejskich.

    --
    ignorance is bliss

  • 16. Data: 2010-11-07 08:52:12
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-11-06 07:51, Seba wrote:
    > Do jakiego spalania w ruchu miejskim przyznał się producent w tym modelu
    > (pisze oczywiście o Pb)?

    http://www.fso-sa.com.pl/pl-PL/files/specyfikacje_pd
    f/lanos.pdf

    Mój 1.5DOHC - 8.5l/100.

  • 17. Data: 2010-11-07 11:01:20
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > 9-10LPG to on pali w trasie. We Wroclawiu potrafi 13-14LPG. Raz mi sie
    > tylko udalo zejsc do 12,5LPG w miescie.

    Żartujesz sobie. Czarno na białym mogę pokazać paragonami, że na 30l
    przejeżdżam 290-300km po Łodzi. W trasie przy takim zbiorniku daje radę
    370km i dopiero szukam stacji.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 18. Data: 2010-11-07 20:18:35
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 07 Nov 2010 08:52:12 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

    > http://www.fso-sa.com.pl/pl-PL/files/specyfikacje_pd
    f/lanos.pdf

    > Mój 1.5DOHC - 8.5l/100.

    Ok, tyle, że ja nie zapytałem o 'średnie zużycie paliwa', a o zużycie
    paliwa w cyklu miejskim.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 19. Data: 2010-11-07 20:38:37
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-11-07 20:18, Seba wrote:
    f/lanos.pdf
    > Ok, tyle, że ja nie zapytałem o 'średnie zużycie paliwa', a o zużycie
    > paliwa w cyklu miejskim.

    Takich danych oficjalnych nie znam, ale też nie szukałem.

  • 20. Data: 2010-11-07 20:55:27
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 7 Lis, 20:18, Seba <s...@g...pl> wrote:

    df/lanos.pdf

    > Ok, tyle, że ja nie zapytałem o 'średnie zużycie paliwa', a o zużycie
    > paliwa w cyklu miejskim.

    Prosze bardzo, wg instrukcji obslugi (miasto/90/120):
    1.4 SOHC - 11.4 (!!) / 5.9 / 7.9
    1.5 SOHC - 10.4 / 5.2 / 6.7
    1.5 DOHC - 10.9 / 5.5 / 7.1
    1.6 DOHC - 10.2 / 5.6 / 7.4

    Ogolnie, jako wlasciciel drugiego z wymienionych, potwierdzam obiegowa
    opinie o nieproporcjonalnej do osiagow paliwozernosci tego auta.

    --
    pzdr
    Alex