  • 11. Data: 2012-01-12 12:57:26
    Temat: Re: Najszybszy na dzien dzisiajszy PC...
    Od: atm <...@v...pl>

    > Bez jaj. Powiedzmy ze do 1500zl za procek.
    > Okolo 2000zl plyta, procek, 8GB RAM.

    Ja mam 980X - swietny procek, 6 rdzeni, 12 watkow.
    Ceny sa teraz bardzo atrakcyjne w stosunku co bylo 1,5 roku temu
    a wydajnoscia niewiel usepuje najnowszym w tej klasie.

  • 12. Data: 2012-01-12 13:39:58
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 12.01.2012 Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> napisał/a:

    > Roznica realnej wydajnosci miedzy i7-960 a i7-990X jak znam zycie
    > bedzie na poziomie kilku %. Doplacac za to 3000zl to juz glupota.

    Nigdy wydajność nie idzie liniowo z ceną, kilka % wydajności potrafi
    podnieść cenę o 100% - taka polityka cenowa.
    W przypadku kodowania video liczą się tylko rdzenie i realne GHz, nawet
    cache przy sporym strumieniu danych jest stale "rotowany" i nie da
    tyle kopa co np w bazach danych w których index włazi w cache i wymiata
    terabajty realnych danych.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 13. Data: 2012-01-12 14:05:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał w wiadomości grup
    > No i nie o kodowanie tu chodzi, tylko o edycje i zaawansowane efekty.
    > Musze przy tym byc zeby zmienic parametry, zobaczyc efekt etc.
    > Niektore operacje potrafia trwac wielokrotnie dluzej niz trwa film...
    >
    > Samo finalne kodowanie to nie jest wielki problem - puszczam
    > i ide na obiad albo spac ;-)

    Jak u siebie kodowałem na i7 2630QM to film ~1,5 h w 3 przebiegach zajmowało
    jakąś godzinę (8 wątków i 2,4-2,5 GHz). 1 przebieg miał 190-220 fps, a 2 i 3 ok
    90 fps (x.264).

  • 14. Data: 2012-01-13 23:53:53
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam 980X - swietny procek, 6 rdzeni, 12 watkow.
    > Ceny sa teraz bardzo atrakcyjne w stosunku co bylo 1,5 roku temu
    > a wydajnoscia niewiel usepuje najnowszym w tej klasie.

    Całkiem fajny procek, zwlaszcza na MB EVGA - x2
    bo i pogonic je jeszcze mozna ;)
    ale watkotworca chce "najszybszy na dzis"
    ... znaczy np. B.Veyron, ale stac go najwyzej na Volkswagena ;P

    Pozdro

  • 15. Data: 2012-01-16 09:07:17
    Od: robot <a...@o...pl>

    On Sat, 14 Jan 2012 00:53:53 +0100, Waldek wrote:

    > Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Całkiem fajny procek, zwlaszcza na MB EVGA - x2

    Sugerujesz, że ten procesor może pracować w konfiguracji dwu procesorowej?

    --
    pozdr

  • 16. Data: 2012-01-16 09:25:34
    Od: robot <a...@o...pl>