  • 51. Data: 2014-01-13 14:09:12
    Temat: Re: Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" lb0l1s$k6s$...@n...news.atman.pl

    > Przy okazji, w dystrybucji ten dysk ma 36 miesięcy gwarancji a na podanej stronie
    24 miesiące ..
    > Tak więc wydaje mi się że warto dopłacić 50zł.

    Może już rok popracowały. ;)

    IMO nie warto. Seagate zepsuł się w czasie gwarancji -- a jednak
    nie skorzystałem (bo nie chciałem) z tej gwarancji.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 52. Data: 2014-01-13 14:14:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" lb0ogo$npr$...@n...news.atman.pl

    > W taki razie poproszę o dane sprzedaży oraz ilość reklamacji plus ilość
    niezadowolonych, skoro już coś piszesz to poproszę o
    > fakty.

    Fakty:

    () OCZ (powołuje się na Ciebie) już nie istnieje
    () nie liczymy klientów niezadowolonych

    Podać źródła tych wieści czy obejdzie się bez podawania?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 53. Data: 2014-01-13 14:15:24
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

    > Monstera kupionego w Electro.pl nie można ,,wyreklamować''.

    Można .. tylko ty ntego nie chcesz :)

    > Więc jest WD o pojemności 1 TB. ;)

    No jest ale ciągle to nie BLACK.
    Z 1TB masz jeszcze BLUE, RED, AV-25

    > Tedy ponownie pozostały jeno 2 firmy -- WD i Seagate.
    > Jak za dawnych lat.

    Jest jeszcze Samsung ale on już chyba tylko SSD i 2.5" ZEW

  • 54. Data: 2014-01-13 14:22:15
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

> [...]

    > () OCZ (powołuje się na Ciebie) już nie istnieje
    > () nie liczymy klientów niezadowolonych
    > Podać źródła tych wieści czy obejdzie się bez podawania?

    Podaj fakty czyli ilość sprzedanych sztuk z podziałem na modele, ilość
    zwrotów poszczególnych modeli, ilość niezadowolonych klientów.

  • 55. Data: 2014-01-13 14:26:40
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

    > Już Ci pisałem -- cenę wyznacza rynek.

    >Cenę wyznacza producent, patrz APPLE.

    Ogryzek to religia więc się nie liczy ;)

  • 56. Data: 2014-01-13 14:29:11
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Santana nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):
    > Ogryzek to religia więc się nie liczy ;)

    hehe :) Sprzęt SONY gdzie cena jest zdecydowanie zawyżona.

  • 57. Data: 2014-01-13 14:38:11
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    Santana nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):
    > Ogryzek to religia więc się nie liczy ;)

    >hehe :) Sprzęt SONY gdzie cena jest zdecydowanie zawyżona.

    Napędy optyczne sony były raczej tanie (i całkiem dobre), ale od pewnego
    czasu ich w hurtowniach nie widzę. Vaio dość drogie ale i tak przy ogryzku
    sony to cienias :)

  • 58. Data: 2014-01-13 14:50:31
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Santana nabazgrał(a):

> [...]
    > Napędy optyczne sony były raczej tanie (i całkiem dobre), ale od pewnego
    > czasu ich w hurtowniach nie widzę. Vaio dość drogie ale i tak przy

    Napęd optyczny to skala micro zobacz RTV, obecnie SONY ma LCD z ekranami LG
    tylko czemu ten sam ekran zamknięty w LG kosztuje powiedzmy 3000 a z logo
    SONY 4500 ? ostatnio kupowałem TV i to pamiętam bo chwilę się wahałem na
    SONY ale nie przy takiej różnicy cen.

    To fakt, nikt nie ma takiej przebitki jak ogryzek.

  • 59. Data: 2014-01-13 14:56:14
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    Santana nabazgrał(a):

> [...]

    >SONY 4500 ? ostatnio kupowałem TV i to pamiętam bo chwilę się wahałem na

    Tego nie wiem. Od lat jestem zwolennikiem plazmy. Wcześniej Pioneer'a a
    obecnie Panasonic'a :)

    >To fakt, nikt nie ma takiej przebitki jak ogryzek.

    Wreszcie się w czymś zgadzamy ;)

  • 60. Data: 2014-01-13 15:01:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" lb0pn7$p4p$...@n...news.atman.pl

    > hehe :) Sprzęt SONY gdzie cena jest zdecydowanie zawyżona.

    Gdyby tak było, nie miałbym urządzeń firmy Sony -- a mam.

    Nie wydaje się mi, aby produkty firmy Sony (lustrzanki
    fotograficzne choćby) były droższe niż podobne produkty
    innych firm.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'