  • 11. Data: 2012-01-02 22:30:37
    Temat: Re: Najgorsze crashtesty
    Od: to <t...@i...pl>

    begin nazgul

    > nie umiem

    No cóż.

  • 12. Data: 2012-01-03 04:57:58
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu.pl>

    W dniu 2012-01-02 16:58, to pisze:
    > Fajna kompilacja:
    > http://www.youtube.com/watch?v=vGY7z9ezTTg
    >
    > Większość z tych modeli to ulubione pojazdy PMS-owiczów (te mniejsze,
    > najgorsze -- ich żon). ;)

    IMO największy szok to wynik Saaba 900 - dwie gwiazdki, w tym jedna
    skreślona. Choć z drugiej strony to już jest ta nowsza "900" na płycie
    Vectry (?). Jednak mariaż z GM okazał się ze wszechmiar niekorzystny. A
    Mercedes C-klasa W202? Dla mnie też duże zaskoczenie. Wprawdzie jest
    lepszy od Saaba (ma "pełne" dwie gwiazdki), ale po tej marce
    spodziewałbym się znacznie więcej.

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

  • 13. Data: 2012-01-03 07:12:05
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-02 22:29, nazgul pisze:
    > nie popadaj w paranoję
    > tak szybko to nie chodzisz.

    Ale inni jeżdżą.
    Nie rozumiem dlaczego nie ma jeszcze przepisu o kaskach, poduszkach i
    coś tam coś tam dla pieszych.
    Czuję się pominięty, zaniedbany przez legislatorów.
    Na pewno jest jakaś unijna dyrektywa. Dlaczego jeszcze jej nie
    wprowadziliśmy. ;-)

  • 14. Data: 2012-01-03 07:31:31
    Od: "PM" <x...@w...pl>

> [...]
    > Czuję się pominięty, zaniedbany przez legislatorów.
    > Na pewno jest jakaś unijna dyrektywa. Dlaczego jeszcze jej nie

    najlepsza byłaby klatka bezpieczeństwa.

  • 15. Data: 2012-01-03 08:18:01
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Staszek Sosenko

    > IMO największy szok to wynik Saaba 900 - dwie gwiazdki, w tym jedna
    > skreślona. Choć z drugiej strony to już jest ta nowsza "900" na płycie
    > Vectry (?). Jednak mariaż z GM okazał się ze wszechmiar niekorzystny.

    To można by ocenić testując obok starą 900, obawiam się, że nie wypadałby
    lepiej. ;)

    > Mercedes C-klasa W202? Dla mnie też duże zaskoczenie. Wprawdzie jest
    > lepszy od Saaba (ma "pełne" dwie gwiazdki), ale po tej marce
    > spodziewałbym się znacznie więcej.

    Ja patrzę raczej nie na gwiazdki tylko na to, czy kabina jest cała. Jak
    jest, to dopiero na gwiazdki. Jak Ci zmiażdży nogi to jaka pociecha z
    kontrolki informującej o niezapiętych pasach? ;)

  • 16. Data: 2012-01-03 09:41:28
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > A widziales co sie dzieje z pieszymi przy uderzeniu w mur z predkoscia
    > 45km/h?!?!

    Ja tak szybko nie chodzę. I już przeżyłem bez wizyty w szpitalu zderzenie
    czołowe ze ścianą :)

  • 17. Data: 2012-01-03 09:49:22
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Agent

    > Ja tak szybko nie chodzę. I już przeżyłem bez wizyty w szpitalu
    > zderzenie czołowe ze ścianą :)

    Gratuluję. Czy masz jeszcze jakieś ciekawe osiągnięcia? ;)

  • 18. Data: 2012-01-03 10:37:32
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin Agent

    > Gratuluję. Czy masz jeszcze jakieś ciekawe osiągnięcia? ;)

    Nie wiem co kogo interesuje ale jeszcze utopiłem rower podczas zakładu kto
    dalej wjedzie do jeziora. Wygrałem :)

  • 19. Data: 2012-01-03 10:47:40
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > No cóż.

    popisz się i pokaż jak to robią debesciaki.

  • 20. Data: 2012-01-03 10:48:44
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Nie wiem co kogo interesuje ale jeszcze utopiłem rower podczas zakładu kto
    > dalej wjedzie do jeziora. Wygrałem...

    ...rower.