  • 1. Data: 2013-11-03 17:45:35
    Temat: Nagrywarki BluRay
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    jaka jest dobra, na co warto patrzeć?

  • 2. Data: 2013-11-05 16:17:20
    Temat: Re: Nagrywarki BluRay
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
    news:l55uk6$386$1@node1.news.atman.pl...
    > jaka jest dobra, na co warto patrzeć?

    Nie wiem gdzie jest jakiś dobry ranking, test. Jedna strona dotyczy tylko
    zewnętrznych BR do kina domowego, inna odwołuje się do czasopisma.

  • 3. Data: 2013-11-05 22:51:09
    Od: Tom <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-11-03 17:45, Borneq pisze:
    > jaka jest dobra, na co warto patrzeć?

    Na długą gwarancję producenta? Ja mam od 2 lat BR firmy LG i odpukać
    chodzi bezproblemowo. Chociaż myślę, że z napędami BR jest podobnie jak
    z innymi optycznymi - zależy na jaki egzemplarz trafisz.

    T.