  • 1. Data: 2010-02-04 21:04:51
    Temat: Nagrywarka DVD-RAM
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    Może ktoś z was zna i może polecić i podać model nagrywarki DVD-RAM
    która może obsługiwać płyty w kasetach?
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 2. Data: 2010-02-06 14:38:14
    Temat: Re: Nagrywarka DVD-RAM
    Od: "Jan P. Ciecinski" <s...@o...pl>

    Grzegorz Krukowski wrote:
    > Może ktoś z was zna i może polecić i podać model nagrywarki DVD-RAM
    > która może obsługiwać płyty w kasetach?

    Witam!
    Dzisiaj to już zabytek niemal muzealny.
    Ja kupiłem tanio 4 nagrywarki pochodzące ze starych komputerów. Wykonane
    w Japonii dla IBM, 2 typu SCSI (DVD-RAM LF-D201) a 2 IDE (DVD-RAM
    LF-D310) przez firmę "MATSHITA" czyli Panasonic. Wszystkie działały
    dobrze, niekiedy nawet lepiej jak najnowsze. Jedna z nich ma oznaczenia
    -- Model N0. LF-D311BK; Matsushita ...(tak, to nie pomyłka!) Osaka,
    Japan, Manufaktured May, 2002. Jednak to było kilka lat temu.
    Nawiasem mówiąc, bez problemu kasetę się rozbiera i wyciąga płytkę.

    --
    Pozdrawiam, Jan
    http://www.ciecinski.eco.pl

  • 3. Data: 2010-02-06 17:15:51
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sat, 06 Feb 2010 15:38:14 +0100, "Jan P. Ciecinski"
    <s...@o...pl> wrote:

    >Witam!
    >Dzisiaj to już zabytek niemal muzealny.
    Szkoda, bo jednak nośnik w kasecie jest bezpieczniejszy niż wymacana
    płyta ;)
    --
    Grzegorz Krukowski