  • 1. Data: 2010-02-13 15:14:46
    Temat: Re: Western Digital Caviar Black 1TB - WD1001FALS - czemu taki wolny?
    Od: "Latet" <l...@s...pl>

    > chyba jednak na szczescie. Postaw sie w roli sprzedawcy.

    Jakoś w wielu krajach można oddawać towar i sprzedawcy żyją i mają się
    świetnie...

    latet

  • 2. Data: 2010-02-13 16:04:40
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-13 16:14, Użytkownik Latet napisał:

    > Jakoś w wielu krajach można oddawać towar i sprzedawcy żyją i mają się
    > świetnie...

    Bo te w wielu krajach oddane kupujesz u nas w sklepach lub na
    naszym allegro.
    A naszych zwrotów to już nawet w afryce nie idzie sprzedać. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-02-13 17:14:59
    Od: "MC" <m...@g...pl>

  • 4. Data: 2010-02-13 17:15:39
    Od: "MC" <m...@g...pl>

> [...]
    > naszym allegro.
    > A naszych zwrotów to już nawet w afryce nie idzie sprzedać. :-)

    Jak ktoś się zagapi i nie zdąży przecenić to ma taki pasztet.

  • 5. Data: 2010-02-13 18:59:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jakoś w wielu krajach można oddawać towar i sprzedawcy żyją i mają się
    > świetnie...

    byv moze.
    Ja rozumiem jedno - tym latwiej zaakceptowac takie przepisy sprzedawcom, im
    wiecej sklepów prowadza duze firmy czy sieci.
    Ale dla mniejszych jest oto problem i w sumie ja nie wiem czy jest oto
    dobry przepis, zeby pozwalał zabrac dysk do domu, potem z nim wrocic i go
    oddac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO