  • 1. Data: 2012-01-13 12:12:40
    Temat: Nagrywanie filmów na dysk zewnętrzny - TV Manta 3D.
    Od: Maru <m...@n...pl>

    Świat PC-tów i TV zaczyna się integrować ze sobą dlatego pytam na tej
    grupie w takiej sprawie.
    Kolega kupił właśnie Tv Mantę 3D no i chciał nagrać coś, a tu zonk.
    Podobno wyskakuje komunikat czy chce sformatować dysk?
    Nie wiem jaki format plików jest na tym dysku, ale normalnie dysk jest
    widoczny i można odtwarzać z niego zdjęcia i filmy. Czy jest możliwe, że
    TV może nagrywać tylko na określonym formacie dysku np. tylko FAT32 lub
    NTFS? Skoro może odtwarzać to i powinien zapisywać na nim.
    Chyba, że są jeszcze ustawione jakieś prawa dostępu do dysku.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2012-01-13 12:35:05
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Maru" napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > Skoro może odtwarzać to i powinien zapisywać na nim.
    > Chyba, że są jeszcze ustawione jakieś prawa dostępu do dysku.

    Przeczytaj instrukcję obsługi. Powinno być tam wszystko opisane.
    Swoją drogą czemu ludzie kupią mantę - obecnie to jest kiepski producent.

  • 3. Data: 2012-01-13 12:43:05
    Od: Maru <m...@n...pl>

    W dniu 2012-01-13 13:35, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Maru" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Przeczytaj instrukcję obsługi. Powinno być tam wszystko opisane.
    > Swoją drogą czemu ludzie kupią mantę - obecnie to jest kiepski producent.

    Wieczorem przeglądnę co i jak. Co do kupna to jak to mówią 3xC czyli
    Cena Czyni Cuda. Z drugiej strony patrząc, 1700 pln za LCD 42", DVB-T,
    3D to nie jest dużo, oczywiście pozostaje zawsze kwestia jakości. Więc
    jak ktoś ma stary TV i chce się przesiąść na coś nowszego to czemu nie.
    Główną barierą jest zawsze pułap cenowy jaki możemy zaakceptować.

  • 4. Data: 2012-01-13 12:47:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maru napisa?(a):

    > Kolega kupił właśnie Tv Mantę 3D no i chciał nagrać coś, a tu zonk.
    > Podobno wyskakuje komunikat czy chce sformatować dysk?

    Zasilacz za słaby... ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 5. Data: 2012-01-13 13:15:17
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Fri, 13 Jan 2012 13:35:05 +0100, qwerty napisał(a):

    > Swoją drogą czemu ludzie kupią mantę - obecnie to jest kiepski producent.

    Nazywanie Manty producentem to lekkie naduzycie :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 6. Data: 2012-01-13 13:24:40
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 13/01/2012 12:35, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Maru" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Przeczytaj instrukcję obsługi. Powinno być tam wszystko opisane.
    > Swoją drogą czemu ludzie kupią mantę - obecnie to jest kiepski producent.

    Znaczy, że kiedyś był dobry? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 7. Data: 2012-01-13 13:59:43
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości grup
    > Znaczy, że kiedyś był dobry? ;)

    Kiedyś podobno wyszedł im odtwarzacz / nagrywarka* dvd, ale osobiście dokładnie
    tego nie pamiętam.

    * - niepotrzebne skreślić

  • 8. Data: 2012-01-13 14:09:30
    Od: Jacek <a...@o...pl>

> [...]

    > Przeczytaj instrukcję obsługi. Powinno być tam wszystko opisane.
    > Swoją drogą czemu ludzie kupią mantę - obecnie to jest kiepski producent.

    A Samsung i LG lepsze?

    http://www.tvn24.pl/-1,1731299,0,1,samsung-i-lg-usta
    laly-ceny-gigantyczna-kara,wiadomosc.html

  • 9. Data: 2012-01-13 14:57:35
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    net...
    > A Samsung i LG lepsze?
    >
    > http://www.tvn24.pl/-1,1731299,0,1,samsung-i-lg-usta
    laly-ceny-gigantyczna-kara,wiadomosc.html

    Tak. Przynajmniej potrafią dopracować swoje produkty.

  • 10. Data: 2012-01-13 17:10:31
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-13 15:57, qwerty pisze:

    > Tak. Przynajmniej potrafią dopracować swoje produkty.

    Zdarza i się używać produktów egzotycznych marek (manta, gateway, Aoc...)
    Mimo że tak jak się spodziewałem odwiedzały serwis to były to bardzo
    dobrze wydane pieniądze (bardzo dobry stosunek jakość-cena). Nie żałuję.
    Teraz wszystko jest tak projektowane żeby wytrzymało gwarancję i ani
    dnia dłużej. Dlatego nie ma się czym rajcować.