  • 1. Data: 2011-02-11 20:15:47
    Temat: Na walentyki - sympatyczny filmik nakrecony Canonem 600D
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    Ano byly trzy powody dla ktorych proponuje zerknac na filmik:

    1) Nakrecony najnowszym Canonem 600D
    2) Wykorzystano cala galerie obiektywow, na koncu filmu podano jakie ujecie
    wykonano ktorym szklem
    3) Walentynki za kilka dni a filmik na czasie...

    No i dobrze by bylo podac link :)
    http://www.youtube.com/watch?v=LE6iOc7IdVY

    Pozdrawiam

    Adameck

  • 2. Data: 2011-02-11 20:19:34
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 11 Feb 2011 21:15:47 +0100, Adameck napisał(a):

> [...]
    > wykonano ktorym szklem
    > 3) Walentynki za kilka dni a filmik na czasie...

    Czy jakoś ostatnio nie zostało tu ustalone, że Canon nie nadaje się do
    robienia filmów? :D

    To co tu wklejasz? ;)

    BP,NMSP

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 3. Data: 2011-02-11 20:27:35
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    > Czy jakoś ostatnio nie zostało tu ustalone, że Canon nie nadaje się do

    > robienia filmów? :D

    > To co tu wklejasz? ;)

    A ogladales wczoraj Dr House'a ? Podobno ten odcinek byl w calosci nagrany
    Canonem 7d...

    Adameck

  • 4. Data: 2011-02-11 20:39:43
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 11 Lut, 21:15, "Adameck" <a...@o...pl> wrote:

    > 1) Nakrecony najnowszym Canonem 600D

    > Adameck

    ...ale ilu ludzi nakrecalo + rezyser!
    Musieli sobie ten aparat z rak wyrywac;)
    StaM

  • 5. Data: 2011-02-11 20:39:51
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 11 Feb 2011 21:27:35 +0100, Adameck napisał(a):

    > A ogladales wczoraj Dr House'a ? Podobno ten odcinek byl w calosci nagrany
    > Canonem 7d...

    House'a nie oglądam. Ale...

    Ale to nie mi musisz udowodnić, że się 7D nadaje ;D

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 6. Data: 2011-02-11 21:01:12
    Od: rafikx <r...@g...pl>

    W dniu 2011-02-11 21:27, Adameck pisze:

    > A ogladales wczoraj Dr House'a ? Podobno ten odcinek byl w calosci nagrany
    > Canonem 7d...

    Podobno. I co z tego?

    R.

  • 7. Data: 2011-02-11 21:20:00
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    W dniu 2011-02-11 21:15, Adameck pisze:
> [...]
    > wykonano ktorym szklem
    > 3) Walentynki za kilka dni a filmik na czasie...

    Fajny, sympatyczny filmik.
    Z przyjemnością obejrzałem - filmik ma niezaprzeczalną zaletę, jest
    krótki, przez co nie ma ględzenia o niczym.

    Jeśli miałbym się do czegoś przyczepić, to:
    1. gdzie jest pokazany wyzysk człowieka przez człowieka
    2. nieludzki charakter stosunków klasowych
    3. heroizm klasy robotniczej
    4. przewodnia rola ZSRR w krzewieniu pokoju na świecie

  • 8. Data: 2011-02-12 16:02:02
    Od: Piotrek Wygoda <p...@w...pl>

    W dniu 2011-02-11 21:27, Adameck pisze:

    > A ogladales wczoraj Dr House'a ? Podobno ten odcinek byl w calosci nagrany
    > Canonem 7d...

    5D Mark II :)
    I nie odcinek, a podobno cały szósty sezon :)
    Zresztą ja w swojej pracy spotkałem się z kręceniem teledysków (tych
    profesjonalnych), reklam i innych filmów przy użyciu 5DMkII

    --
    Piotrek Wygoda

  • 9. Data: 2011-02-13 09:36:49
    Od: Les <s...@p...fm>

    > 5D Mark II :)
    > I nie odcinek, a podobno ca y sz sty sezon :)
    > Zreszt ja w swojej pracy spotka em si z kr ceniem teledysk w (tych
    > profesjonalnych), reklam i innych film w przy u yciu 5DMkII
    >
    > --
    > Piotrek Wygoda

    To pewnie już niedługo pojawią w polskiej telewizji reklamy kręcone
    lustrzankami!
    Mówi dyrektor: bo mój chrześniak ma lustrzankę, to może nakręcić
    reklamę za "prawie darmo" :-))))

    Pozdrawiam
    Les

  • 10. Data: 2011-02-13 12:51:05
    Od: Piotrek Wygoda <p...@w...pl>

    W dniu 2011-02-13 10:36, Les pisze:

    > To pewnie już niedługo pojawią w polskiej telewizji reklamy kręcone
    > lustrzankami!
    > Mówi dyrektor: bo mój chrześniak ma lustrzankę, to może nakręcić
    > reklamę za "prawie darmo" :-))))

    Za prawie darmo to na pewno nie, bo do nakręcenia dobrego teledysku
    nadal potrzebny jest sztab oświetleniowców, dźwiękowców, montażystów, itp.
    Ale na pewno można znacznie zmniejszyć koszty jeśli chodzi o sprzęt i
    kamerę. Z pół roku temu byłem na planie pewnego teledysku, gdzie kolesie
    mieli 3-4 nowe 5Dmk2 Canona. Do tego optykę od bodajże 20mm do 85 mm.
    Wszystko 5 razy taniej niż profesjonalna kamera za 100 tyś + optyka. Do
    tego masz jakość FullHD. Gadałem z nimi i mówili, że materiał nie dość,
    że lepiej sie obrabia to jeszcze wychodzi taniej jeśli chodzi o sprzęt.
    Dużo firm już nawet produkuje dodatki i akcesoria do nowej piątki. Masz
    różne uchwyty, zasłonki, muszle a nawet adaptery do kręcenie ostrości
    (jak w kamerze filmowej).

    --
    Piotrek Wygoda