  • 21. Data: 2015-10-08 07:52:28
    Temat: Re: Na czym archiwizować?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-10-04 o 13:36, Adam pisze:
    > Mam do zarchiwizowania ponad 300 GB plików,
    > perspektywicznie licząc myślę o 500 GB.

    > Jakieś pomysły?

    Nikt nie wspomniał jeszcze o chmurze.
    Zrobię to dla porządku.

    Chmura 100 GB kosztuje 2$ za miesiąc.

    Niestety 1000 GB to już 10$ - więc dość drogo, ale za to dane są pewne.
    Zabezpieczone w najlepszy dostępny sposób.

    --
    MN

  • 22. Data: 2015-10-08 08:32:21
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Nikt nie wspomniał jeszcze o chmurze.
    > Zrobię to dla porządku.
    >
    > Chmura 100 GB kosztuje 2$ za miesiąc.
    a czy są mniejsze darmowe chmury? chomik odpada, pomimo że jest darmowy
    i ma nieograniczoną powierzchnie, to prędzej czy później go zamkną.

    ToMasz

  • 23. Data: 2015-10-08 08:44:03
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-10-08 o 08:32, ToMasz pisze:

    > a czy są mniejsze darmowe chmury? chomik odpada, pomimo że jest darmowy
    > i ma nieograniczoną powierzchnie, to prędzej czy później go zamkną.

    Google daje 15 GB za darmo, potem jest 100 GB i 1 TB.
    Inne chmury nie mają lepszej oferty - o ile się orientuję.

    Gdyby było coś rzędu 300-500 GB za 150-200 zł rocznie - myślę, że byłoby
    wielu klientów, bo to taniej niż kupić dysk przenośny.

    --
    MN

  • 24. Data: 2015-10-08 08:50:01
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Marcin N wrote:

    > Nikt nie wspomniał jeszcze o chmurze.

    Jak nie wspomniał, jak wspomniał już w

  • 25. Data: 2015-10-08 08:51:32
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Marcin N wrote:

> [...]
    >
    > Gdyby było coś rzędu 300-500 GB za 150-200 zł rocznie - myślę, że byłoby
    > wielu klientów, bo to taniej niż kupić dysk przenośny.

    Dysk 3,5 cala 1 TB kosztuje ok. 2000 zł i nie trzeba po roku płacić za
    niego od nowa.

  • 26. Data: 2015-10-08 08:51:36
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-10-08 o 08:50, Poldek pisze:

    > Jak nie wspomniał, jak wspomniał już w

    Ten link to niby do czego?
    Bo u mnie do niczego.

    --
    MN

  • 27. Data: 2015-10-08 08:54:53
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-10-08 o 08:51, Poldek pisze:

    > Dysk 3,5 cala 1 TB kosztuje ok. 2000 zł i nie trzeba po roku płacić za
    > niego od nowa.

    Ale jeden dysk nie zapewnia bezpieczeństwa danych. Trzeba dwa - i wtedy
    już chmura wychodzi na plus. Poza tym dysk wewnętrzny nie jest przenośny.

    --
    MN

  • 28. Data: 2015-10-08 10:02:58
    Od: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com>

    On Thursday, October 8, 2015 at 3:52:29 PM UTC+10, Marcin N wrote:

> [...]
    >
    > Niestety 1000 GB to już 10$ - więc dość drogo, ale za to dane są pewne.
    > Zabezpieczone w najlepszy dostępny sposób.

    Ja korzystam z Carbonite - od $5/miesiac masz nieograniczony backup.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Tu i tam:
    https://picasaweb.google.com/iguan007

  • 29. Data: 2015-10-08 10:05:41
    Od: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com>

    On Thursday, October 8, 2015 at 4:51:30 PM UTC+10, Poldek wrote:

    > Dysk 3,5 cala 1 TB kosztuje ok. 2000 zł i nie trzeba po roku płacić za
    > niego od nowa.

    Niby tak, ale zeby to bylo bezpieczne to musisz ten dysk nosic. Bo dysk stojacy na
    biurku kolo komputera przed pozarem czy kradzieza nie chroni.

    Pozdrawiam,
    Iguan

  • 30. Data: 2015-10-08 11:23:27
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-10-08 o 10:02, Iguan_007 Iguan_007 pisze:

    > Ja korzystam z Carbonite - od $5/miesiac masz nieograniczony backup.

    Brzmi już nieźle.

    Znalazłem jeszcze onetdysk - który ma za 19 zł rocznie kopię
    bezpieczeństwa, ale NIGDZIE nie znalazłem wyjaśnienia, co to jest
    takiego. Po prostu ZERO informacji. Może wiecie?
    https://dysk.onet.pl/

    --
    MN