  • Data: 2009-03-28 19:31:36
    Temat: NTV650 - tylna guma
    Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    NTV650 z 97 roku. Jezdze tylko po miescie, tylko latem i 90% jak jest sucho.
    Jezdze spokojnie i amatorsko. Jezdze malo.

    Potrzebuje oponke, ktora nie musi byc ani tania ani trwala, za to musi bardzo
    dobrze trzymac, zwlaszcza na tym mokrym, bo na suchym sobie radze.

    Obecnie mam Shinko 150/10-17 sport master i jestem z niej mocno niezadowolony
    jesli chodzi o przyczepnosc na mokrym. No ale ona ma juz swoje lata.

    Co polecicie na zamianke?

    WR