    From: Laphroaig <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: [NTG ?] czernienie aluminium
    Date: Thu, 19 Nov 2009 21:02:06 +0100

    Witka,

    Jako ze w motocyklu jakies aluminium sie znajdzie wiec ptanie jednak TG :)
    Mam potrzebe poczernienia (w sposob trwaly i bardzo estetyczny) czegos
    co przypomina aluminium (to zapewne jakis stop alu podobny). Konretnie
    chodzi o nogi od stolu, ktore sa srebrne a ja che miec czarne.
    Od moliwosci ich poczewrnienia uzalezniam jego upno (tego stolu, znaczy
    sie).
    Oczywiscie nie chce tego robic domowymi sposobami tylko zlecic do
    wykonania. Pytanie tylko, czy to sie da i czy znacie firmy, ktore to
    moga zrobic

    --
    pozdr
    Laphroaig